Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hva syns dere erfarne damer er best?Har fått anbefalt å styre unna sånn innebygd fordi det bare blir "sølete" og lite brukt, men vil gjerne høre hva dere syns før vi drar å handler.Fordeler og ulemper? Takk Anonymous poster hash: 48041...dd3
DaTuMa Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Uten. Badekaret er bittelite og kan kun brukes kort tid. Fort at det blir fuktskader på kommoden. Kjøp heller en løs balje, den kan du bruke mye lenger. Pluss at den er enkel å helle ut av. Har du kommode med balje og det står et stykke unna vask eller dusj blir slangen gjerne for kort til å få tømt med. Da må du løfte den opp av kommoden....
våken_om_natta Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Uten. Kjøp heller badebalje på stativ i tillegg. Det gjorde jeg nå til tredjemann, og det har jeg vært storfornøyd ned.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Jeg var så sta at jeg SKULLE ha en slik kommode med badebalje, meeeen brukte den ca ei mnd før jeg tok den ut og brukte den "løs", grunnen til det er at ble mye gris på kommoden, tungvint å ta opp og ned toppen (håndkleet falt raskt ned), myyye lettere nå selv om jeg må stå bøyd. Anonymous poster hash: 15182...ddc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Jeg synes det er praktisk med, men bare sånn de første 3-4 månedene. Deretter har vi tatt den ut slik at skuffeplassen ble full i øverste skuff også. Aldri vært plaget av fuktskade på kommoden. Det var greit å kunne bade babyen i ståhøyde siden jeg hadde bekkenvondter. Anonymous poster hash: 6912b...42e
Tarssan Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Sånn innebygd har blitt for lavt for meg, jeg er 1.74. Synes det er bedre å ha balje på gulvet, eller på benken.
klg,2 boys now:) Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Må bare si meg enig med resten her.helt klart uten jeg var også en av de som MÅTTE ha med den med.tror vi brukte den 1 gang.upraktisk pga vannet,plassen og tømming og stillingen du blir stående i.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Ok, da er det nok noe som står bak det jeg fikk høre tidligere!Sånn på stativ må jeg sjekke ut!Takker!! Anonymous poster hash: 48041...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå