Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har skadet meg, har vært under rehabilitering, og håper på å begynne i jobb om ikke veldig lenge. Fraværet har imidlertid vart såpass lenge at jeg sannsynligvis mottar AAP i en overgangsfase. Men jeg er usikker på hvordan dette fungerer. Er det jeg og arbeidsgiver som bestemmer (hver 14. dag?) hvor mange prosent jeg skal jobbe? Eller må jeg til fastlege hver 14. dag for at han skal vurdere min arbeidsførhet? Anonymous poster hash: bd151...4e2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Første punkt er å søke NAV om AAP. Aktivitetsplanen din vil angi hvor mye du skal jobbe (arbeidsevnen må være nedsatt med minst 50 prosent for at AAP i det hele tatt skal være aktuelt). Anonymous poster hash: adeb5...969
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har søkt. Aktivitetsplan utarbeider jeg med arbeidsgiver (er enig med NAV om at den skal utarbeides først etter at jeg har prøvd meg et par uker i jobb), og så er det altså den som "bestemmer" hvor mye jeg jobber, ja? Anonymous poster hash: bd151...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå