Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Går bare og hangler om dagen. Null energi. Noe som er lite moro da jeg er hjemme med baby på 7 mnd. Vi går mye turer, er masse ute, jeg spiser sunt og variert og tar kosttilskudd. Så hva gjør jeg feil? Hele dagen går jeg med en følelse i kroppen som at jeg nettopp har stått opp, hvis dere skjønner? Noen tips til hvordan jeg kanskje kan få opp enegrinivået litt? Anonymous poster hash: 162ac...ad2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 *energinivået Anonymous poster hash: 162ac...ad2
Musemora Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Jeg tar meg en skikkelig hard treningsøkt. Gjerne 4-5 mil på sykkelen. Får masse energi og klarnet opp hjernen samtidig. Har da energi flere dager framover.
MrsMilla Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Først sove ut noen dager om det lar seg gjøre, deretter få opp energinivået ved hjelp av trening. Sunt kosthold hele veien, typisk mye rå grønnsaker bær og ordentlig mat uten å spise seg spreng-mett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå