Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hvis mannen dytter meg inn i veggen i en krangel som har gått for lang, hva skal jeg tenke om det? Har hatt en krangel som har dratt ut i dager, og han ble så sint/frustrert/opprørt at han dytte meg. Bør jeg tilgi? har selv gitt han en smekk på kinnet en gang Anonymous poster hash: 9b0aa...5de
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Han dyttet deg i veggen? Og en gang ga du han smekk på kinnet? Litt av et forhold dere har. Hadde tilgitt men kun en gang. Anonymous poster hash: e2c5a...66c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Synes det høres ut som det er andre ting som er verre hos dere enn en dytt i veggen. Krangel over flere dager? Klarer dere ikke sette dere ned og saklig komme over det dere krangler om? Er det slik ofte? Hvis dette var den ene gangen du klasket til ham og han dyttet deg så ok, men med slik krangling ligger det litt i kortenen at det kan bli flere slike episoder... Anonymous poster hash: 94c26...3a2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Takk for innspill. Jeg er helt enig i at dette ikke er bra. Vi har kjørt oss fast, og det er klart at slik som dette kan det ikke være. Jeg er ofte langsint og vil ikke snakke med en gang. Han blir så frustrert av det at han sprekker. Han er ekstremt konfliktsky, men når vi krangler og jeg føler for å trekke meg bort klarer han ikke å håndtere følelsene sine. Anonymous poster hash: 9b0aa...5de
MrsMilla Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Takk for innspill. Jeg er helt enig i at dette ikke er bra. Vi har kjørt oss fast, og det er klart at slik som dette kan det ikke være. Jeg er ofte langsint og vil ikke snakke med en gang. Han blir så frustrert av det at han sprekker. Han er ekstremt konfliktsky, men når vi krangler og jeg føler for å trekke meg bort klarer han ikke å håndtere følelsene sine. Anonymous poster hash: 9b0aa...5de Tja, kanskje kontakte noen profesjonelle på parforhold eller annet - har man kjørt seg fast kan det jo være en ide å få litt hjelp? Så slipper det å gå videre fysisk også.
Poetika med K Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Hold dette utenfor det faktum at du har klappet til ham en annen gang. Det er ikke greit det heller, men hvis dere kommer inn på et spor hvor det er ok at han dytter deg fordi du slo ham en annen gang - da er dere på feil spor. Hvis det kun var denne gangen ville jeg nok tilgitt. En gang under tvil, to ganger er et mønster, og da er det utilgivelig og rett ut. Håper ikke dere har barn som var tilskuere til episoden? Hadde jeg opplevd det samme og hatt sønnene mine som tilskuer hadde tilgivelsen sittet lengre inne. Jeg hadde rett og slett blitt livredd for at mine sønner skulle tro at det er akseptabelt å slå eller dytte kjæresten sin.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Nei, vi har ikke barn. Og godt er det. Episoden skjedde i vaskekjelleren, slik at det er fullt mulig at naboer måtte høre på at han ropte. Jeg skrev et annet innlegg tidligere i dag også som beskrev litt hva som gjorde at han ble så sint. Vi har nettopp kjøpt hus, men vi har kranglet i to dager om de samme tingene som vi har kranglet om tidligere. Jeg sa rett ut "jeg skulle aldri ha kjøpt med deg, for det er tydelig at det er svært mye problemer vi ikke har ryddet opp i". Han ble først så lei seg at han begynte å gråte. Så sa han "du har ødelagt gleden over huskjøpet over de siste dagene". Deretter ble han rasende fordi jeg vente ham ryggen og gikk. Det var da han dyttet meg mot veggen. Anonymous poster hash: 9b0aa...5de
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har tilgitt det samme. Angrer ikke. Anonymous poster hash: c1fdf...266
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Høres ut som noe av problemet er at du er langsint og han er konfliktsky. Selv takler jeg ikke langsinte folk, da kommer man jo aldri videre... Anonymous poster hash: 94c26...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå