Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Nettopp kjøpt med leilighet med samboer. Nå nylig skjedde det noe fryktelig mellom oss og jeg er helt fra meg av stress. Vi har ikke tatt over leiligheten enda engang, men jeg føler det er bort imot galskap å skulle begynne dette nye livet nå. Hva som har skjedd strekker seg tilbake i forholdet, vi har vært sammen i svært mange år. Problemet har dukket opp igjen og det er svært tydelig at vi ikke burde gjøre dette. Hva i all verden skal jeg gjøre nå? Jeg føler så skam over dette. Tenk at jeg har fått hjelp av foreldre til kjøp av bolig! Å herregud, jeg er den dummeste kvinnen i verden. Anonymous poster hash: 4b73b...112
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 uff, ja da er dere vel nødt til å selge med en gang da - før dere flytter inn... Anonymous poster hash: 78af3...d8b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Ta kontakt med megler dere kjøpte via. Han har sikkert fortsatt lister over interesserte og er dere heldige kan dere få solgt den lett igjen pga at den akkurat har ligget til salg. Ingen skal å snu. Bedre nå enn å kaste bort enda mer tid på ham er det ikke? Anonymous poster hash: 1c933...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå