Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg må blåse ut litt, beklager! Jeg har vært venninne med henne i 4 år og kjenner nå at jeg er veldig glad hun skal flytte til en annen by. Ingen andre enn hun kan ha det tøft og slitsomt som småbarnsmor. Ingen! Om man sier humoristisk at ungen startet dagen kl 6 i dag får man høre at det har det vært full fres siden kl 4.30. En gang hadde min da 5 uker gamle datter vært våken i 10 timer og jeg var utslitt og bekymret. Da fikk jeg høre at det er sånn det er å være mamma. Det viste seg i ettertid at min datter hadde KISS. Nyttårsaften for noen år siden hadde ikke hun barnevakt så jeg takket ja til at vi kunne være hjemme hos henne istedet for at jeg gikk på fest med våre felles venner. Da jeg ringte for å høre om det var noe mer jeg skulle ta med sa hun at jeg sikkert ville få en bedre kveld på fest og at hun ville være alene. I etter på klaget hun til en felles venn at jeg hadde ditchet henne. Hun er alene med sønnen etter eget ønske, hun har innrømmet at hun ble gravid som 18 åring bak eksens rydd. Eller eks og eks, de hadde kjent hverandre i to uker. I dag hadde jeg lagt ut linker til noen artikler på saker som betyr mye for meg. Da skrev hun halvspydige kommentarer, "vi har det for godt her i landet når man skal klage over dette" etc. Jeg forventer ikke at folk skal mene det samme som meg, men da kan de la være å skrive slike ting. Jeg orker ikke dama mer. Anonymous poster hash: e2672...f86
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Dere høres fjortis ut begge... Sikkert greit å ikke være sammen! Anonymous poster hash: f9e2e...71e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Kvitt deg med energityven! Anonymous poster hash: ef423...96f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 høres ut som om dere kommuniserer dårlig...ikke helt match på kjemien? Anonymous poster hash: 559af...91d
Poetika med K Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Vi kjenner vel egentlig de fleste av oss, disse menneskene som uansett hva du har opplevd, eller uansett hva det feiler deg - så har de det littegranne verre. Greit at hun flytter, de fleste av oss burde bli flinkere til å bruke mindre tid på mennesker som stjeler energi.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Vi kjenner vel egentlig de fleste av oss, disse menneskene som uansett hva du har opplevd, eller uansett hva det feiler deg - så har de det littegranne verre. Greit at hun flytter, de fleste av oss burde bli flinkere til å bruke mindre tid på mennesker som stjeler energi. Signerer denne jeg Har også kjent noen sånne damer, og de har jeg ikke kontakt med lenger. Befriende, spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå