Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Sikkert dumt spørsmål men noe jeg plutselig kom til å tenke påForeldrepengene fra Nav kommer vanlig i Juli ikkesant? Det er ikke sånn at NAV trekker ferie? Anonymous poster hash: 22c88...a40
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Sikkert dumt spørsmål men noe jeg plutselig kom til å tenke på Foreldrepengene fra Nav kommer vanlig i Juli ikkesant? Det er ikke sånn at NAV trekker ferie? Anonymous poster hash: 22c88...a40 Hvis du har skrevet det opp som ferie for å få lengre permisjon får du ikke foreldrepenger. Da får du feriepenger fra arbeidsgiver. Anonymous poster hash: 61372...ee8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Jeg skrev jo feil overskrift, mente "Man får vel foreldrepenger i ferien" !Jeg har 100% dekning i 47 uker..Jeg får vanlig utbetaling i Juli? Full lønn Anonymous poster hash: 22c88...a40
Tøffe Tøflus Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Så lenge du ikke har gitt NAV/arbeidsgiver beskjed om at du skal ta ut ferie, kommer utbetalingene som normalt ja. Men det forutsettes da at du tar ferie på et annet tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Så lenge du ikke har gitt NAV/arbeidsgiver beskjed om at du skal ta ut ferie, kommer utbetalingene som normalt ja. Men det forutsettes da at du tar ferie på et annet tidspunkt. Har ikke gitt beskjed om noe ferie nei. Har ingen arbeidsplass å komme tilbake til heller så Anonymous poster hash: 22c88...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå