Gjest sug lut Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Arbeidstidsregistrering! Koder meg midt i rassen!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Du har min sympati! Hadde det bare hjulpet
Gjest sug lut Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Det hjelper, det - delt gruff er halvt gruff Nå skal jeg gå ut i verden og puste litt. Kjennes ut som det er leeeenge siden sist.
Gjest sug lut Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Men det er fredag i morgen! Det er fredag I DAG! Hilsen en flakse - æh, flaske - Soave Classico på terrassen med godt selskap.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Huff nå minnet du meg på at jeg må skrive reiseregninger og km-godtgjørelse. Har ikke gjort det siden januar! Og med omkring 1-2 hotellbesøk i uken, pluss transport, ser jeg for meg at det blir en gedigen jobb. God grunn til å ha hjemmekontor i morgen
Iiiiik Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Huff nå minnet du meg på at jeg må skrive reiseregninger og km-godtgjørelse. Har ikke gjort det siden januar! Og med omkring 1-2 hotellbesøk i uken, pluss transport, ser jeg for meg at det blir en gedigen jobb. God grunn til å ha hjemmekontor i morgen Ikke jeg heller Kira. Neste uke kanskje?
Gjest sug lut Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Stakkars, stakkars deg - reiseregninger er så kjipt at det er grunn til aldri å reise om ikke man blir pisket ut...
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Stakkars, stakkars deg - reiseregninger er så kjipt at det er grunn til aldri å reise om ikke man blir pisket ut... Kjenner at jeg angrer litt nå. Det gjelder forsåvidt også når det kommer til all den gode maten man får på reise. Kanskje jeg burde skrive opp kilogodtgjørelse i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå