Gå til innhold

Fotballfrue + ugle = sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotballfruen går for Ugletema på barnerommet. Selv om det i følge henne ikke er så mye av det i norske butikker. Det er jo ikke annet enn ugler rundtomkring... 

http://fotballfrue.no/

Anonymous poster hash: 414a4...595
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skriver SØTE ugleting, sånn ugle som HUN ser for seg.

Skaff deg et liv.

Anonymous poster hash: d0a48...63c

Skrevet

Jeg tror det er fotballfrue som må skaffe seg et liv, i stedet for å finne nye påskudd til å legge ut link til bloggen sin her...

Skrevet

Tror hun får seg et sjokk når barnet kommer, spesielt når det runder 1 1/8 og det er mat over hele designkjøkkenet, gulp og matrester på guccikjolem, øynene er røde av lite søvn og den første krangelen er underveis... Det tenker jeg hver gang jeg ser førstegangsgravide som henne.. Førstegqngsmage er alltid stas hvis formen holder, mann kan strutte i merkekjoler og ha all verdens tid til blogging og bilder.. Hverdagen kommer nok dit også, spesielt når mann får ny stor mage og i tillegg et lite barn i trassalderen. Hverdagen kommer for alle, men noen tror jeg vil få den som et gigantisk lyn i hodet! :) Så la henne ha denne sukkersøte perioden nå da! :) :) :)

Skrevet

Tror hun får seg et sjokk når barnet kommer, spesielt når det runder 1 1/8 og det er mat over hele designkjøkkenet, gulp og matrester på guccikjolem, øynene er røde av lite søvn og den første krangelen er underveis... Det tenker jeg hver gang jeg ser førstegangsgravide som henne.. Førstegqngsmage er alltid stas hvis formen holder, mann kan strutte i merkekjoler og ha all verdens tid til blogging og bilder.. Hverdagen kommer nok dit også, spesielt når mann får ny stor mage og i tillegg et lite barn i trassalderen. Hverdagen kommer for alle, men noen tror jeg vil få den som et gigantisk lyn i hodet! :) Så la henne ha denne sukkersøte perioden nå da! :) :) :)

Oh, the bitterness... Hvorfor så skadefro? Kanskje hun faktisk blir en av dem sm fortsetter å ha et (hyggelig) liv etter at hun får barn? Ikke alle lar seg selv, huset og alle interesser forfalle bare fordi de får et barn vet du. Jeg kjenner flere slanke, vakre, velkledde mødre med strøkne, koselige hus og lykkelige barn. Det blir griseri under måltidene mens barnet lærer å spise selv ja, men det tar max fem minutter å tørke av bord, stol, gulv og ungen, og man må vel ikke ta bilde til bloggen akkurat det øyeblikket? Akkurat som at man ikke tar nytt profilbilde til facebook mens man sitter på do. Kjøkkenet kan fint være ryddig og rent før og etter måltidet, uansett. Og gulper ungen på guccikjolen, så skifter man før fotoshoot, eller man snur andre siden mot fotografen, hva er problemet?

Anonymous poster hash: acf58...d19

Skrevet

Jeg tror det er fotballfrue som må skaffe seg et liv, i stedet for å finne nye påskudd til å legge ut link til bloggen sin her...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner at noen kan tro hun skriver dette selv, hvorfor i alle dager skulle hun det når hun allerede har 90 000 (?) lesere?

Anonymous poster hash: a239f...836

Skrevet

Hun skriver SØTE ugleting, sånn ugle som HUN ser for seg.

Skaff deg et liv.

Anonymous poster hash: d0a48...63c

Du bare måtte inn på tråden OG kommentere...du kan skaffe deg et liv sjæl ass!

Skrevet

Hvordan tror du hun skaffet seg 90000 lesere?

La du merke til tråden hvor det ble lagt ut et bilde av henne med kommentar om at hun kanskje var gravid? Jeg så et bilde av en helt vanlig mage, ingen gravidtegn. En eller to dager senere bekrefter hun det på bloggen, som igjen blir publisert i en av nettavisene.

Det er ikke sånn at bloggere kan skrive hva som helst og så renner leserne inn av selv. Markedsføring er viktig i de kretsene også.

Skrevet

Slutt å lese bloggen da vel folkens. Leser den ikke selv, men virker jo som enkelte er besatt av henne jo.

Og allikevel prater dritt??

Jeg har snart 3 barn. Tar vare på meg selv, har et fint hjem og er stor fornøyd med tilværelsen.

Som nevnt over her, er ikke alle som forfaller fordet.

Har ikke noe forhold til denne fruen, men skjønner ikke alt maset rundt henne her inne.

Og dere skaffer jo lesere og gjør henne enda mer rikere og høyere på pæra!

Skrevet

Oh, the bitterness... Hvorfor så skadefro? Kanskje hun faktisk blir en av dem sm fortsetter å ha et (hyggelig) liv etter at hun får barn? Ikke alle lar seg selv, huset og alle interesser forfalle bare fordi de får et barn vet du. Jeg kjenner flere slanke, vakre, velkledde mødre med strøkne, koselige hus og lykkelige barn. Det blir griseri under måltidene mens barnet lærer å spise selv ja, men det tar max fem minutter å tørke av bord, stol, gulv og ungen, og man må vel ikke ta bilde til bloggen akkurat det øyeblikket? Akkurat som at man ikke tar nytt profilbilde til facebook mens man sitter på do. Kjøkkenet kan fint være ryddig og rent før og etter måltidet, uansett. Og gulper ungen på guccikjolen, så skifter man før fotoshoot, eller man snur andre siden mot fotografen, hva er problemet?

Anonymous poster hash: acf58...d19

Haha, naiviteten lenge leve. Ikke skadefro, men realistisk. Du vet aldri hva slags unge du får. Mannen hennes er sikkert mye bortreist med fotballaget, så det meste av arbeidet med barnet faller på henne. Og dine venninner hadde GARANTERT ikke kolikkunger som skrek 20 timer i døgnet, når de likevel klarte å være uthvilt, ha huset strøkent til enhver tid osv. Man vet aldri hva livet bringer etter at barn kommer til verden. Har selv 3 barn og nå med nr 3 har jeg faktisk mer tid til meg selv, krefter osv enn med nr 1 og 2. Fordi nr 3 i motsetning til storesøsken sover hele natta og er generelt rolig.

Anonymous poster hash: 2b56b...1e6

Skrevet

Slutt å lese bloggen da vel folkens. Leser den ikke selv, men virker jo som enkelte er besatt av henne jo.

Jeg har snart 3 barn. Tar vare på meg selv, har et fint hjem og er stor fornøyd med tilværelsen.

Har ikke noe forhold til denne fruen, men skjønner ikke alt maset rundt henne her inne.

Det har ingenting med å forfalle å gjøre. Men hadde du slengt fra deg barnet som hyler hele døgnet for å gå og ta en times dusj? Neppe... Eller stelt hus og vasket ned tak og vegger med brystbetennelse og 40 i feber? Tror ikke det. Eller med barn som henger i puppen 24/7 - man har ikke mange timer i døgnet på å bedrive jåleri.

Skrevet

Finnes ugleinspirasjon overalt, synes ikke jeg ser noe annet på barnerom for tiden jeg, både "søte som hun ser for seg" og vanlige ugler. Blir nesten litt lattermild av den typiske førstegangsholdningen hu har på bloggen. Lite interessant stoff for de med mer erfaring. Her om dagen sto det at mammabukser med strikk i livet var waste.. Javel, prøv å sett deg på huk eller bøy deg fremover med vanlige jeans med mage og bredere hofter og se hva som skjer.. Det er ikke mange som går med kjoler, shorts og sandaler i september, oktober og november som gravid..

Anonymous poster hash: fe18c...37a
Skrevet

Finnes ugleinspirasjon overalt, synes ikke jeg ser noe annet på barnerom for tiden jeg, både "søte som hun ser for seg" og vanlige ugler. Blir nesten litt lattermild av den typiske førstegangsholdningen hu har på bloggen. Lite interessant stoff for de med mer erfaring. Her om dagen sto det at mammabukser med strikk i livet var waste.. Javel, prøv å sett deg på huk eller bøy deg fremover med vanlige jeans med mage og bredere hofter og se hva som skjer.. Det er ikke mange som går med kjoler, shorts og sandaler i september, oktober og november som gravid.. Anonymous poster hash: fe18c...37a

Helt enig, og jeg har ikke født enda engang. Syns hun virker ekstremt naiv, og generelt lite ydmyk. Sier vel alt om hennes syn på alle andre når hun kom med den mammabukser-kommentaren. Snakk om å leve i skyene. Andre går faktisk på jobb utenfor hjemmet, og har ikke tid til å krølle håret eller dolle seg opp hver morgen, hun har jo det siden hun bare går hjemme. Hadde jeg dollet meg som henne hadde jeg fått noen blikk på jobb for å si det sånn.

Anonymous poster hash: c4039...f47

Skrevet

Finnes ugleinspirasjon overalt, synes ikke jeg ser noe annet på barnerom for tiden jeg, både "søte som hun ser for seg" og vanlige ugler. Blir nesten litt lattermild av den typiske førstegangsholdningen hu har på bloggen. Lite interessant stoff for de med mer erfaring. Her om dagen sto det at mammabukser med strikk i livet var waste.. Javel, prøv å sett deg på huk eller bøy deg fremover med vanlige jeans med mage og bredere hofter og se hva som skjer.. Det er ikke mange som går med kjoler, shorts og sandaler i september, oktober og november som gravid.. Anonymous poster hash: fe18c...37a

Helt enig, og jeg har ikke født enda engang. Syns hun virker ekstremt naiv, og generelt lite ydmyk. Sier vel alt om hennes syn på alle andre når hun kom med den mammabukser-kommentaren. Snakk om å leve i skyene. Andre går faktisk på jobb utenfor hjemmet, og har ikke tid til å krølle håret eller dolle seg opp hver morgen, hun har jo det siden hun bare går hjemme. Hadde jeg dollet meg som henne hadde jeg fått noen blikk på jobb for å si det sånn.

Hvor har hun skrevet om mamma-bukser?

Skrevet

La du merke til tråden hvor det ble lagt ut et bilde av henne med kommentar om at hun kanskje var gravid? Jeg så et bilde av en helt vanlig mage, ingen gravidtegn. En eller to dager senere bekrefter hun det på bloggen, som igjen blir publisert i en av nettavisene.

Det er ikke sånn at bloggere kan skrive hva som helst og så renner leserne inn av selv. Markedsføring er viktig i de kretsene også.

Det var jo fordi hun avslørte det på bryllupsdagen deres.

Jeg har selv skrevet i en del av de "kan hun være gravid" trådene og jeg er ikke henne. i wish..

Skrevet

Det var jo fordi hun avslørte det på bryllupsdagen deres.

Jeg har selv skrevet i en del av de "kan hun være gravid" trådene og jeg er ikke henne. i wish..

Innlegget her kom jo to dager før avsløringen på bloggen...

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ugler... Javel.. Hvorfor ikke?

Skrevet

Herregud er lille frøken anorexia gravid? Haha stakkars barn..

Anonymous poster hash: 5b1eb...b2e

Skrevet

Helt enig, og jeg har ikke født enda engang. Syns hun virker ekstremt naiv, og generelt lite ydmyk. Sier vel alt om hennes syn på alle andre når hun kom med den mammabukser-kommentaren. Snakk om å leve i skyene. Andre går faktisk på jobb utenfor hjemmet, og har ikke tid til å krølle håret eller dolle seg opp hver morgen, hun har jo det siden hun bare går hjemme. Hadde jeg dollet meg som henne hadde jeg fått noen blikk på jobb for å si det sånn.Anonymous poster hash: c4039...f47
Hvor har hun skrevet om mamma-bukser? Anonymous poster hash: 414a4...595

Et innlegg på bloggen om mammamote. Igår eller dagen før

Skrevet

Det har ingenting med å forfalle å gjøre. Men hadde du slengt fra deg barnet som hyler hele døgnet for å gå og ta en times dusj? Neppe... Eller stelt hus og vasket ned tak og vegger med brystbetennelse og 40 i feber? Tror ikke det. Eller med barn som henger i puppen 24/7 - man har ikke mange timer i døgnet på å bedrive jåleri.

Har hatt kolikkbarn selv, brystbetennelse de luxe osv jeg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...