Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Er redd jeg har fått en skadde etter fødtslen ( når vi jenter tisser kommer det ut av skjeen eller helt foran, skylder på ammetåka og aaaaalt for lite søvn . Jeg husker rett og slett ikke. Anonymous poster hash: c9590...e56
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 HÆÆÆ??? Du tuller??? Du vet da at urinen kommer ut av urinrøret og ikke skjeden??? *Dagens beste* Anonymous poster hash: cd167...bfd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Åpningen som tisset kommer ut av ligger i forkant av skjeden, men ikke på toppen av klitoris (som jeg trodde da jeg var barn). Vi er litt forskjellig skapt og hos meg ligger urinveisåpningen nesten på veien inn i skjeden, men den er på utsiden altså, foran skjedeåpningen. Anonymous poster hash: e8d20...eef
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Trur jeg kunne litt om kroppen min men, det ser ut som jeg tisser ut skjeden, ikke det lille hullet foran ( seriøst dere høres teit ut sorry) Men skal det være slik. Og bli gjordt narr av er faktisk ikke til noen hjelp så takk skal du ha. Anonymous poster hash: c9590...e56
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Du får tisse mens du ser i speilet og se hvor det kommer fra. Urinen skal komme ut i fra urinrøret som ligger mellom skjeden og klitoris. hvis urinen kommer ut skjeden hadde det vært lurt å ta seg en tur til legen lykke til. Anonymous poster hash: d16ff...31e
Januars lykkeliten Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Finn deg et speil å kikk litt. Det kan for mange se ut som at urinen kommer ut av skjeden da urinrørsåpningen ligger i inngangen til skjeden. Men det er anatomiske forskjeller på oss. Noen har faktisk urinrørsåpningen litt inn i skjeden. Har du vært på 6 ukers kntr ? Der ser de jo om alt er som det skal. Lykke til
Gjest Ziva Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 (endret) Finn deg et speil, sett deg på gulvet (naken) og sprik. Da ser du urinrøret og hvor det ligger. Endret 27. juni 2013 av Ziva
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Det har jeg og hu sa at alt var helt (fint) kunne ikke se noe galt, men da tok jeg ikke opp dette temaet siden jeg oppdaget dette nå Da er det sikkert helt greit , at det er som du sier det ser ut som det kommer ut skjeden men at det er en kanal der . Anonymous poster hash: c9590...e56
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Urinrøret ligger hos de fleste mellom klitoris og skjede, eller helt i åpningen av skjeden. Hos andre ligger den litt lenger inn. Og det kan "flytte på seg" etter en fødsel, siden ting gjerne endrer seg- uten at det nødvendigvis er noe galt. Så du er nok helt normal. Anonymous poster hash: e9cb3...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå