Gå til innhold

Hva er den fineste interiørstilen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt shabby chic leenge, nå er jeg lei av at huset ser ut som en låve så skal gjøre om alt. Men er så usikker på stil. Hva mener dere er det peneste? Vil ha det enkelt og "rent".

 

Anonymous poster hash: 8b296...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol:  Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her. 



Anonymous poster hash: d6ade...b53
Skrevet

 

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol: Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her.

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Helt enig med deg. Har også fått sansen for Villa Paprika stil, synes stilen er så ren og pen. Istedenfor mange små ting så har jeg gått for heller store ting, ser mye bedre ut og ikke minst ryddigere.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Skrevet

Den som var fin for 10 og 20 år siden. Og er fin om 10 og 20 år.

Skrevet

jeg liker en miks av gammelt tre, industrielt og gamle skatter som er malt om. jeg liker ikke hvite gulv,men at vegger er hvite er en fordel med min stil pga ganske mange farger i interiøret.



Anonymous poster hash: 02d89...fbc
Skrevet

Retro! Vi snakker 50- og 60tall. De lagde virkelig solide ting da. :)

Skrevet

Villa Paprika sin. ( er ikke henne men ei som har henne som forbilde ).

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Skrevet

Villa Paprika sin. ( er ikke henne men ei som har henne som forbilde ).

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

er villa paprika en blogg?

 

Anonymous poster hash: 02d89...fbc

Skrevet

Stil som inneholder hvitt, sølv, grått og duse farger som lyse rosa :)

 

Anonymous poster hash: 56a20...342

Skrevet

 

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol: Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her.

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Helt enig med deg. Har også fått sansen for Villa Paprika stil, synes stilen er så ren og pen. Istedenfor mange små ting så har jeg gått for heller store ting, ser mye bedre ut og ikke minst ryddigere.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

 

Ja det ser mye ryddigere ut med store ting. Har hermet litt etter henne å kjøpt likt bord som henne og lamper osv, å jeg bare elsker hvor stor forandring det blir her, ettersom jeg forandrer på ting. Syns stilen hennes er lekker! Selv om jeg kan være enig i at hun får plass til utrolig mye inni stua, men syns det er fint jeg da. Trodde nesten ikke det var andre VillaPaprika fans andre enn meg her inne  :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Gjest sug lut
Skrevet

Villa Paprika sin. ( er ikke henne men ei som har henne som forbilde ).

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Jomen er det pussig at du svarer flere ganger i samme tråd, men det du egt driver med er jo gratis reklamering, ikke sant? Får du fordeler i butikken da?

Skrevet

 

Villa Paprika sin. ( er ikke henne men ei som har henne som forbilde ).

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

er villa paprika en blogg?

 

Anonymous poster hash: 02d89...fbc

 

Å ja. En usedvanlig kjedelig en.

 

Anonymous poster hash: c806e...a5a

Skrevet

nei,hennes stil var absolutt ikke min, alt for streit og kjedelig i mine øyne.jeg trenger farger!

 

Håper virklelig ikke det er er gratis reklame for seg selv, da blir jeg irritert!



Anonymous poster hash: 02d89...fbc
Skrevet

 

 

 

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol: Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her.

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Helt enig med deg. Har også fått sansen for Villa Paprika stil, synes stilen er så ren og pen. Istedenfor mange små ting så har jeg gått for heller store ting, ser mye bedre ut og ikke minst ryddigere.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Ja det ser mye ryddigere ut med store ting. Har hermet litt etter henne å kjøpt likt bord som henne og lamper osv, å jeg bare elsker hvor stor forandring det blir her, ettersom jeg forandrer på ting. Syns stilen hennes er lekker! Selv om jeg kan være enig i at hun får plass til utrolig mye inni stua, men syns det er fint jeg da. Trodde nesten ikke det var andre VillaPaprika fans andre enn meg her inne :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Hehe, vi er nok flere enn vi selv tror ;) Har du handlet hos henne noen gang eller i nettbutikken? Om 2 uker skal jeg til hennes butikk, bor ikke nærme, så det blir stas skjønner du, Hehe. Forresten, er det sofabord du har kjøpt likt som henne? Eller spisebord? Jeg har så lyst på det sofabordet hun har, men det er bare hun som selger.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Skrevet

 

 

Villa Paprika sin. ( er ikke henne men ei som har henne som forbilde ).

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Jomen er det pussig at du svarer flere ganger i samme tråd, men det du egt driver med er jo gratis reklamering, ikke sant? Får du fordeler i butikken da?
Ups, såg nå st det var samme tråd. Jaja,pytt pytt. :) Jeg reklamerer ikke for henne og ingen fordeler i butikken, bare elsker henne og hennes stil, synes hun er helt rå:) Har du noe imot det? Bryr ikke meg, du som sliter .

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Skrevet

Synes denne villa paprika stilen ser ut som om jeg skulle gått inn i hvilken som helst mainstream interiørbutikk - en slags glammet utvidelse av shabby chic?

Veldig kjedelig i mine øyne iallefall, beklager om det støter noen her.

Skrevet

Varme grå/beige/klarhvite farger blandet med halvmørkt tre, industrielle drypp, og god design. Elsk!

 

Anonymous poster hash: 07a11...c19

Skrevet

 

 

 

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol: Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her.

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Helt enig med deg. Har også fått sansen for Villa Paprika stil, synes stilen er så ren og pen. Istedenfor mange små ting så har jeg gått for heller store ting, ser mye bedre ut og ikke minst ryddigere.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Ja det ser mye ryddigere ut med store ting. Har hermet litt etter henne å kjøpt likt bord som henne og lamper osv, å jeg bare elsker hvor stor forandring det blir her, ettersom jeg forandrer på ting. Syns stilen hennes er lekker! Selv om jeg kan være enig i at hun får plass til utrolig mye inni stua, men syns det er fint jeg da. Trodde nesten ikke det var andre VillaPaprika fans andre enn meg her inne :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Hehe, vi er nok flere enn vi selv tror ;) Har du handlet hos henne noen gang eller i nettbutikken? Om 2 uker skal jeg til hennes butikk, bor ikke nærme, så det blir stas skjønner du, Hehe. Forresten, er det sofabord du har kjøpt likt som henne? Eller spisebord? Jeg har så lyst på det sofabordet hun har, men det er bare hun som selger.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

 

Ja det er vi tydligvis  :) Har fått gaver derfra, så det er ikke jeg som har bestilt. Det er sofabordet, eller det er ikke helt likt, fordi jeg har hvit bordplate, men jeg skal skifte den, å prøve å få den helt lik som hennes" Det sofabordet koster jo 8000,- , å det syns jeg ble litt i meste laget. Men vil prøve å få det likt. Spisebordet har jeg også lyst på, å spisebenken  :P Bor du på Østlandet eller? Har sett de har samme bordet på A-møbler i oslo, nesten likt hvertfall. Du er kjempe heldig som skal i butikken hennes, vil dit jeg også. Må bare spare opp en liten slant først, for der tror jeg man kan gå lettere amok !  :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Skrevet

 

 

 

 

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol: Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her.

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Helt enig med deg. Har også fått sansen for Villa Paprika stil, synes stilen er så ren og pen. Istedenfor mange små ting så har jeg gått for heller store ting, ser mye bedre ut og ikke minst ryddigere.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Ja det ser mye ryddigere ut med store ting. Har hermet litt etter henne å kjøpt likt bord som henne og lamper osv, å jeg bare elsker hvor stor forandring det blir her, ettersom jeg forandrer på ting. Syns stilen hennes er lekker! Selv om jeg kan være enig i at hun får plass til utrolig mye inni stua, men syns det er fint jeg da. Trodde nesten ikke det var andre VillaPaprika fans andre enn meg her inne :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Hehe, vi er nok flere enn vi selv tror ;) Har du handlet hos henne noen gang eller i nettbutikken? Om 2 uker skal jeg til hennes butikk, bor ikke nærme, så det blir stas skjønner du, Hehe. Forresten, er det sofabord du har kjøpt likt som henne? Eller spisebord? Jeg har så lyst på det sofabordet hun har, men det er bare hun som selger.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

 

Ja det er vi tydligvis  :) Har fått gaver derfra, så det er ikke jeg som har bestilt. Det er sofabordet, eller det er ikke helt likt, fordi jeg har hvit bordplate, men jeg skal skifte den, å prøve å få den helt lik som hennes" Det sofabordet koster jo 8000,- , å det syns jeg ble litt i meste laget. Men vil prøve å få det likt. Spisebordet har jeg også lyst på, å spisebenken  :P Bor du på Østlandet eller? Har sett de har samme bordet på A-møbler i oslo, nesten likt hvertfall. Du er kjempe heldig som skal i butikken hennes, vil dit jeg også. Må bare spare opp en liten slant først, for der tror jeg man kan gå lettere amok !  :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

 

Spisestuesofaen mente jeg  :)

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Skrevet

Jeg liker alle stiler såfremt det er personlig, kreativt og originalt. Sånn at alle kan se at det er kun DEG som har innredet:)Viktig at ting ikke matcher for mye, eller ser ut som en side i en interiørkatalog. Liker å bli overrasket når jeg kommer inn til folk.

Skrevet

Jeg liker best hjem som kan brukes og ting som ser ut som om de blir brukt. Jeg liker farger og gamle ting, gjerne en blanding av alt mulig, men ikke pyntegjenstander som ikke brukes til noe.

 

Jeg liker hus der bøker og musikkinstrumenter får stå fremme, der smørebordet har plass i et hjørne og der det står friske blomster i vasene. Jeg liker vegger og dører i friske farger og sofaputer som kan brukes til hyttebygging.



Anonymous poster hash: a39f7...179
Skrevet

Arv, gjenbruk og design, bøker i hyller og farger.



Anonymous poster hash: c806e...a5a
Skrevet

 

 

 

 

 

Jeg var også litt chabby chic før, men nå har jeg gått over i VillaPaprika stilen, altså ikke så mange ting som hu har da, men store lamper, stor lys sofa, stort bord, lykter osv. Fyller sofaen opp med puter, fordi jeg syns det er pent, Å behagelig. Nå blir jeg vel slakta :lol: Å jeg har begynt å elske jordfarger, så nå skal jeg male om her.

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Helt enig med deg. Har også fått sansen for Villa Paprika stil, synes stilen er så ren og pen. Istedenfor mange små ting så har jeg gått for heller store ting, ser mye bedre ut og ikke minst ryddigere.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Ja det ser mye ryddigere ut med store ting. Har hermet litt etter henne å kjøpt likt bord som henne og lamper osv, å jeg bare elsker hvor stor forandring det blir her, ettersom jeg forandrer på ting. Syns stilen hennes er lekker! Selv om jeg kan være enig i at hun får plass til utrolig mye inni stua, men syns det er fint jeg da. Trodde nesten ikke det var andre VillaPaprika fans andre enn meg her inne :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Hehe, vi er nok flere enn vi selv tror ;) Har du handlet hos henne noen gang eller i nettbutikken? Om 2 uker skal jeg til hennes butikk, bor ikke nærme, så det blir stas skjønner du, Hehe. Forresten, er det sofabord du har kjøpt likt som henne? Eller spisebord? Jeg har så lyst på det sofabordet hun har, men det er bare hun som selger.

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Ja det er vi tydligvis :) Har fått gaver derfra, så det er ikke jeg som har bestilt. Det er sofabordet, eller det er ikke helt likt, fordi jeg har hvit bordplate, men jeg skal skifte den, å prøve å få den helt lik som hennes" Det sofabordet koster jo 8000,- , å det syns jeg ble litt i meste laget. Men vil prøve å få det likt. Spisebordet har jeg også lyst på, å spisebenken :P Bor du på Østlandet eller? Har sett de har samme bordet på A-møbler i oslo, nesten likt hvertfall. Du er kjempe heldig som skal i butikken hennes, vil dit jeg også. Må bare spare opp en liten slant først, for der tror jeg man kan gå lettere amok ! :lol:

 

Anonymous poster hash: d6ade...b53

Åh takk for tips mtp sofabord, jeg også synes at 8000,- er dyrt for et sofabord. Jeg har spart i et halvt år, så jeg kan få lov å gå amok i butikken hennes uten å få dårlig samvittighet.:) Og putene hennes, de er så fine, og her jeg bor er det helt umulig å finne slike puter. Helt utrolig, man bor i Oslo og skal kunne finne det meste, men slike interørbutikker finnes ikke her. Hadde det ikke vært for henne og hennes blogg, så hadde jeg fortsatt ikke trivdes hjemme hos meg, etter jeg fant bloggen hennes, så har mye forandres hjemme hos meg og jeg trives så mye bedre. :)

 

Anonymous poster hash: 1b66f...c6d

Skrevet

Jeg kan like alt av interiør så lenge det gjenspeiler den/de som bor i huset/leiligheten :) 

 

Hos meg er det en salig blanding av ikea, brukt, tresorter og farger. Får kommentarer på at det er unikt hos meg, og det liker jeg. Får noen ganger ånden over meg og lager noe pynteting, bilder osv, men alt for sjelden dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...