Gå til innhold

Noen som kjenner til

Anbefalte innlegg

Skrevet

organisasjonene Hjelp oss å hjelp, Sammen for Oslo/Akershus og Oss i mellom? Er dette seriøse hjelpeorganisasjoner?

Anonymous poster hash: 0ad36...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så de på FB i går men vet ikke noe om de.

Skrevet

Hjelp oss å hjelpe er i det minste registrert i Brønnøysundregisteret, men fremstår noe dårlig organisert.

Sammen for Oslo/Akershus finner jeg ikke i registeret og ville dermed holdt meg unna. Og den eneste "Oss i mellom" som er registrert har følgende beskrivelse av organisasjonen (hvilket gjør at jeg hadde holdt meg langt unna den også): "

Å tilby rådgivning i tilknytning til hverdagslivets problemer, tilby dekorasjon av treprodukter, produsere små treprodukter, illustrere publikasjoner, drive med frilansjournalistikk og informasjonstilrettelegging, kamera- og databaserte fototjenester samt språktjenester."

Anonymous poster hash: c4a7f...a24
Gjest sug lut
Skrevet

Og den eneste "Oss i mellom" som er registrert har følgende beskrivelse av organisasjonen (hvilket gjør at jeg hadde holdt meg langt unna den også): "

Å tilby rådgivning i tilknytning til hverdagslivets problemer, tilby dekorasjon av treprodukter, produsere små treprodukter, illustrere publikasjoner, drive med frilansjournalistikk og informasjonstilrettelegging, kamera- og databaserte fototjenester samt språktjenester."

Anonymous poster hash: c4a7f...a24

Haha, det er den mest useriøse formålsbeskrivelsen jeg noengang har lest :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...