Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 organisasjonene Hjelp oss å hjelp, Sammen for Oslo/Akershus og Oss i mellom? Er dette seriøse hjelpeorganisasjoner? Anonymous poster hash: 0ad36...bd9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Hjelp oss å hjelpe er i det minste registrert i Brønnøysundregisteret, men fremstår noe dårlig organisert. Sammen for Oslo/Akershus finner jeg ikke i registeret og ville dermed holdt meg unna. Og den eneste "Oss i mellom" som er registrert har følgende beskrivelse av organisasjonen (hvilket gjør at jeg hadde holdt meg langt unna den også): " Å tilby rådgivning i tilknytning til hverdagslivets problemer, tilby dekorasjon av treprodukter, produsere små treprodukter, illustrere publikasjoner, drive med frilansjournalistikk og informasjonstilrettelegging, kamera- og databaserte fototjenester samt språktjenester." Anonymous poster hash: c4a7f...a24
Gjest sug lut Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Og den eneste "Oss i mellom" som er registrert har følgende beskrivelse av organisasjonen (hvilket gjør at jeg hadde holdt meg langt unna den også): " Å tilby rådgivning i tilknytning til hverdagslivets problemer, tilby dekorasjon av treprodukter, produsere små treprodukter, illustrere publikasjoner, drive med frilansjournalistikk og informasjonstilrettelegging, kamera- og databaserte fototjenester samt språktjenester." Anonymous poster hash: c4a7f...a24 Haha, det er den mest useriøse formålsbeskrivelsen jeg noengang har lest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå