Gå til innhold

SE HER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det vittiste barne dere har sakt? DEL HER

Anonymous poster hash: dc96d...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være i går da vi stod på butikken. Lille jenta stod og så på meg. Så sier hun: hmm, mamma? Du har ganske så stor rumpe. Se på hun dama der. Hun har liten rumpe, akkurat sånn som meg.

Ja, det var til stor latter for alle de andre i køen på matbutikken ;-)

Anonymous poster hash: f4b8c...f06

Skrevet

Min 5-åring sa til meg: I går sa morfar at i dag er i morgen...

Den måtte jeg tygge litt på,men han hadde jo rett! :)

Vi gikk forbi et tre med masse store hvite blomster på seg. Blomkåltre!! sa 3-åringen

Anonymous poster hash: c0ebe...861
Skrevet

Da jeg fortalte jenta mi at nå har vi fått baby i magen, så svarte hun med å si "har dere hatt tissene i hverandre da?" hehe :)

Anonymous poster hash: f8d5c...ec5
Skrevet

Åå er så mange gullkorn! :)

Men husker min da 4 år gammle sønn sitte å tenke. Sønnen: Mamma koster bilen mye penger?mamma: Ja, bilen koster veldig mye penger. Sønnen:Så hvis jeg sparker hardt i bilen, kommer det mye penger ut da?

Etter påske i barnehagen kommer min 4år gammle datter hjem å spurte meg om hun kom til himmelen da hun døde? For hun ville besøke oldermor som hun aldri hadde sett! Svarte ja men det er lenge til! Åå men hun savner oldermor sånn! Satt stille å tenkte litt. Så igjen: mamma? Ja sier jeg! Kan jeg få lov av Jesus å ta med bamsene mine til himmelen? Ja det kan du helt sikkert svarer jeg litt lattermild. Så gikk hun inn på rommet sitt å ble borte en stund. Gikk inn etter henne etter en stund. Å da hadde hun sortert klar i sengen. Hvilke bamser hun skulle ha med til himmelen! Ååå, fikk latterkrampe! Vil tilføye det at hun går i en Philadelphia drevet barnehage, de er helt supre! Tar seg vrikelig godt av henne. Men hun er den eneste i familien vår som er kristen!;p hehe

Skrevet

Minstemann prøver å være minst like kul som storebror, og han skal bli politi når han blir stor.

En gang han hylte og gråt fordi han oppdaget at et mikroskopisk sår hadde antydning til rødt i seg sa jeg at politifolk gråter da ikke for sånne småting.

Da snufset han og sa :"Jo, små politimenner så"

Skrevet

I går kom det 2 gutter og en jente på døren for å selge lodd.Jeg satt og ammet tvillingene,og 4 åringen åpnet.(Jeg hører de godt,for stuen er rett innenfor gangen) så spørr de om mamma eller pappa er hjemme.Så svarer Johanna- Ehh,nei! Hu mamma er jo på by'n å fester,og Magnus er på disco'n. Dei sa att dem ikke kom hjem før om noen dager,så jeg må handle,lage frokost å være mamma.Hører de ler litt og spørr om hun ikke tuller,men da svarer hun:Nei! Å lyve er veldig slemt så det gjør jeg ikke,men jeg bare tullet! Vil dere komme inn å se på dukkene mine? Jeg har en med hår og hun heter Kaia! Haha,hun må være den rareste ungen jeg har vært borti...må også legge til at jeg gikk utog kjøpte lodd :)

Skrevet

Dytt!

Anonymous poster hash: dc96d...d19

Skrevet

I går kom det 2 gutter og en jente på døren for å selge lodd.Jeg satt og ammet tvillingene,og 4 åringen åpnet.(Jeg hører de godt,for stuen er rett innenfor gangen) så spørr de om mamma eller pappa er hjemme.Så svarer Johanna- Ehh,nei! Hu mamma er jo på by'n å fester,og Magnus er på disco'n. Dei sa att dem ikke kom hjem før om noen dager,så jeg må handle,lage frokost å være mamma.Hører de ler litt og spørr om hun ikke tuller,men da svarer hun:Nei! Å lyve er veldig slemt så det gjør jeg ikke,men jeg bare tullet! Vil dere komme inn å se på dukkene mine? Jeg har en med hår og hun heter Kaia! Haha,hun må være den rareste ungen jeg har vært borti...må også legge til at jeg gikk utog kjøpte lodd :)

Oj! Denne var faretruende til å komme med mange mistenkelige historier til bhg/skole...

Anonymous poster hash: cccb6...306

Skrevet

Oj! Denne var faretruende til å komme med mange mistenkelige historier til bhg/skole...Anonymous poster hash: cccb6...306

Ja,ser den! Men det er sjelden vi er ute for å si det sånn! Har ikke vært på byen siden før jeg ble gravid med Oliver og han skal begynne i andre klasse til høsten...så jeg syntes ikke at det er så ofte? Tror de fleste er på fest mer en hvert 7. År ;) må også legge til at jeg har en jente som sier myye som ikke er sant. Men vi jobber med saken!!:)
Skrevet

Min på 7 sa da han var 5. "Pappa spiser så mye at han får ikke plass i forden (bilen) lengre, derfor skal vi selge den) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...