Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg tror jeg er fem dager gravid. Jeg får aldri ømme bryster før mensen, men nå er de håvne og ømme. Men det er minst en uke fortidlig for å merke symptomer? Er jeg gal? Anonymous poster hash: 1e785...d8c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Litt, men Lykke til Anonymous poster hash: 328d1...236
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Har hørt folk som får bekkenløsning bare dager etterpå ;-) Anonymous poster hash: 062ca...e58
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Jeg tror deg. Jeg visste at jeg har gravid i samme øyeblikk som jeg ble befruktet den ene gangen (har vært gravid 4 ganger). Den karakteristiske ømheten i brystene kom mindre enn en uke etter. Gratulerer! Anonymous poster hash: d15c3...735
Gjest sussie77 Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har hatt symptomer begge gangene en uke før forventet mens. Kraftige menmurringer. Første gangen trodde jeg det var mensen som kom tidlig, men andre gangen kjente jeg det igjen med en gang.
Verbena Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 odde både jeg og legen at jeg var 7uker lenger på vei enn det jeg var pga at jeg begynte å spy under et døgn etter befruktning. Så alt er mulig og kroppen reagerer forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er andregangs. Ømme bryster var det første tegnet sist gang, men jeg synes å huske det kom nærmere mensdagen. Nå googler jeg innbilt svangerskap, for dette er så sprøtt. hi Anonymous poster hash: 1e785...d8c
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Du er ikke teit! Jeg merket at jeg var gravid med en gang. Gikk med mensmurringer og vondt i lysken i en ukestid og puppene ømme som et h. Tenkte kanskje jeg var gravid. Men så fikk jeg plutselig intense smerter i magen. Akkurat som rier. Samboer kjørte meg på sykehuset. Smertene var borte før jeg kom frem. Legen sendte meg rett på ultralyd fordi de trodde det var en cyste som hadde sprekt. Fikk beskjed om at jeg var gravid og at egget akkurat hadde festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå