Gå til innhold

GOD MORGEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg roper. ;)

Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har i alle fall en helt super dag. Håper det samme for hele gjengen her inne. I dag gifter lillesøstra mi seg og jeg er så stolt av henne og glad på hennes vegne. Dermed blir det bryllupsmiddag og (sansynligvis) tåre i øyekroken på meg i dag. :)

Er din dag god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til lillesøster! :) Alltid kos når noen skal gifte seg, og enda bedre når det er nær familie :) 

Håper dagen blir god, hvis ikke blir den i alle fall lang! Begynner på jobb klokka 11, og er ikke hjemme før etter 22 i kveld. Men heldigvis, heldigvis har jeg fri i helga. Og da får jeg koselig besøk, så det er absolutt noe å glede seg til! :) 

God dag til dere :) :) 

Skrevet

Oi, det var en lang arbeidsdag. Håper den går fort og greit. Det er supert å ha noe å se fram til. Kos deg i helga. :)

Skrevet

Blir en deilig dag her og, fikk 5 timers sammenhengende søvn i natt og det er lenge siden sist :) plages litt med søvn for tiden så det er deilig å våkne og føle seg uthvilt.

Skrevet

2 dager til 5 uker ferie med familien! Så jo absolutt en god dag. :)

Skrevet

God morgen:) og gratulerer til lillesøster:)

satser på en super dag her også, etter minimalt med søvn i natt..skal på barselgruppe og på shopping:) det lover bra:)

Skrevet

Oiii,så spennende med lillesøster da! Gratulerer til begge to!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...