Gå til innhold

Hvit snørr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googlet men finner ingenting nyttig. Er det noen her som har hatt det og vet hva det kommer av? jeg har aldri opplevd det før, ei heller hørt om det. Men snørra mi er seriøst kritt hvit og det bekymrer meg litt.. men ikke akkurat nok til å ringe legevakten da ;)

Anonymous poster hash: ff0ec...eda
Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hum...vært det lenge? Renner det? Hva har du gjort de siste dagene?

Skrevet

nei, har vært en del snørrete de siste dagene, kun vært blankt og noe gul/grønt. men når jeg snøt meg i stad kom det mye helt hvitt. har ikke gjort noe spesielt de siste dagene. normal hverdag, hjemmeværende m 1 barn. renner ikke noe nå, hvis det renner er det blankt. det hvite var såpass seigt at jeg ikke tro det kan renne;)

hi

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har ikke vært borti det før, men snørr er jo slim, og slik kan jo ofte være hvitt. Snørr får mye av den gulgrønne fargen fra bakterier, så kanskje det var veldig rent snørr? :P hvis du ikke har noen andre plager, ville jeg ikke tenkt så mye mer på det,.men kanskje spurt legen neste gang jeg var der?

Skrevet

ok, ja kanskje jeg er så frisk at snørren blir hvit ;) takk for svar, jeg skal til lege om ikke så lenge for å følge opp jernmangel. så da skal jeg jammen spørre henne. :)

hi

Skrevet

takk, er ikke så god på engelsk, men forstod da noe :) får se det ann og kontakte legen for råd hvis det ikke løsner opp av seg selv. takk for linken :)

hi

Skrevet

Jeg får det av allergi. Kanskje ikke KRITTHVITT, men hvitt.

Anonymous poster hash: 52af5...2ce
Skrevet

ok, jeg har tidligere vært allergisk mot katt(har katt ennå) i fbm svangerskap, men symptomene ga seg så jeg trodde det gikk over. kanskje det har blusset opp igjen? Jeg får ta en ny sjekk hos legen. takk for svar :) ser ikke ut til at det er nnoe farlig i allefall da.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...