Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hørt at kroppssyn ofte arves fra mor til datter og syns mora virker en smule opptatt av slanking og utseende. Når jeg ser det bildet her, faller brikkene på plass. Er hun ikke over femti år a? Roe seg ned litt. Anonymous poster hash: ba603...445
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 HAHAHAHA! Seriøst??? Anonymous poster hash: 71f41...55d
Tarssan Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Som at det ikke var nok mas om fotballfruen her inne, nå skal det jaggu meg mases om mora og!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Hva jobber foreldrene som? Anonymous poster hash: a449d...60a
Gjest Julia1984 Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Hva er galt med moren eller bildet? En dame på 50+ som tar vare på seg selv? Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig?? Flott dame!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Trist. Anonymous poster hash: d55f2...5dc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Hva er galt med moren eller bildet? En dame på 50+ som tar vare på seg selv? Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig?? Flott dame!!!! Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt. Anonymous poster hash: 71f41...55d
soleia Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Hva er galt med moren eller bildet? En dame på 50+ som tar vare på seg selv? Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig?? Flott dame!!!! Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt. Anonymous poster hash: 71f41...55d Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. - eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #10 Skrevet 27. juni 2013 Hva er galt med moren eller bildet? En dame på 50+ som tar vare på seg selv? Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig?? Flott dame!!!! Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt. Anonymous poster hash: 71f41...55d Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. - eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne! Ja, for det er ingen mellomting mellom skjørt over kneet, sminke, og platinablondt hår og tanteklær og blått hår! Tror du forstår veldig godt hva jeg mener, du har bare vondt i vilja di. Anonymous poster hash: 71f41...55d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Makes sense... Anonymous poster hash: c4535...72a
soleia Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Hva er galt med moren eller bildet? En dame på 50+ som tar vare på seg selv? Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig?? Flott dame!!!! Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt. Anonymous poster hash: 71f41...55d Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. - eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne! Ja, for det er ingen mellomting mellom skjørt over kneet, sminke, og platinablondt hår og tanteklær og blått hår! Tror du forstår veldig godt hva jeg mener, du har bare vondt i vilja di. Anonymous poster hash: 71f41...55d Verkjer voldsomt i viljen, ja. Men eg er så gamal at eg ikkje ser poenget i at 50+ åringar skal ta omsyn til kva 20 åringar synes passar seg for dei som dei trur står med eine foten i grava, framfor å få vere seg sjølv, og kle seg slik dei vil.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 Det er supert at hun tar vare på seg selv, men det virker som om hun er fryktelig opptatt av å se ut som en 18-åring enda hun snart blir bestemor. DET er litt leit, at hun kanskje knytter sin egeverdi altfor sterkt til det overblekede håret og en look som en tenåring. Anonymous poster hash: 73eb3...3df
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 Hva er galt med moren eller bildet? En dame på 50+ som tar vare på seg selv? Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig?? Flott dame!!!! Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt. Anonymous poster hash: 71f41...55d Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. - eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne! Ja, for det er ingen mellomting mellom skjørt over kneet, sminke, og platinablondt hår og tanteklær og blått hår! Tror du forstår veldig godt hva jeg mener, du har bare vondt i vilja di. Anonymous poster hash: 71f41...55d Verkjer voldsomt i viljen, ja. Men eg er så gamal at eg ikkje ser poenget i at 50+ åringar skal ta omsyn til kva 20 åringar synes passar seg for dei som dei trur står med eine foten i grava, framfor å få vere seg sjølv, og kle seg slik dei vil. Går an å kle seg både ungdommelig og verdig. Man trenger ikke ose desperasjon. Anonymous poster hash: 71f41...55d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Jeg vil heller se ut som henne enn slik de aller fleste 50-åringer ser ut ; kort hår med blekede striper i som gir assosiasjoner til pelsmønsteret til et lemmen. Anonymous poster hash: a9637...49e
Gjest Julia1984 Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Dere ser et bilde av moren......og trekker temmelig bastante konklusjoner om dama. Flott dame!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 .....hun er flott og i tillegg en kjempe hyggelig dame. Hun er nabo av min kusine og utrolig koselig. Anonymous poster hash: f2e27...69a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #18 Skrevet 27. juni 2013 Hvordan i all verden ser dere av dette bilde at hun er oversminket? Anonymous poster hash: d47de...ed1
Gjest Julia1984 Skrevet 27. juni 2013 #19 Skrevet 27. juni 2013 Her på dib skal man passe så inn j et spesielt mønster, hvis man skiller seg ut blir man tolket og karaktisert både den ene og andre veien. Man skal rett og slett ikke skille seg ut, ikke ha tro på seg selv osv. Moren er en flott dame, kler seg godt og i mine øyne er hun verken oversminket eller har platinablondt hår. Men hvis hun hadde, hva så?? Noen av dere tolker jo personligheten hennes, evne til å knytte seg til sitt kommende barnebarn.......ut fra et bilde???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå