Gå til innhold

Moren til fotballfrue


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at kroppssyn ofte arves fra mor til datter og syns mora virker en smule opptatt av slanking og utseende. Når jeg ser det bildet her, faller brikkene på plass. Er hun ikke over femti år a? Roe seg ned litt.

 

DSC08095.jpg



Anonymous poster hash: ba603...445
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHA! Seriøst??? :D



Anonymous poster hash: 71f41...55d
Skrevet

Som at det ikke var nok mas om fotballfruen her inne, nå skal det jaggu meg mases om mora og!

Skrevet

Hva jobber foreldrene som?



Anonymous poster hash: a449d...60a
Gjest Julia1984
Skrevet

Hva er galt med moren eller bildet?

En dame på 50+ som tar vare på seg selv?

 

Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig??

 

Flott dame!!!!

Skrevet

Trist. 



Anonymous poster hash: d55f2...5dc
Skrevet

Hva er galt med moren eller bildet?

En dame på 50+ som tar vare på seg selv?

 

Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig??

 

Flott dame!!!!

 

Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt.

 

Anonymous poster hash: 71f41...55d

Skrevet

 

Hva er galt med moren eller bildet?

En dame på 50+ som tar vare på seg selv?

 

Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig??

 

Flott dame!!!!

 

Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt.

 

Anonymous poster hash: 71f41...55d

 

Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. 

- eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. 

Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne!

Skrevet

 

 

Hva er galt med moren eller bildet?

En dame på 50+ som tar vare på seg selv?

 

Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig??

 

Flott dame!!!!

 

Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt.

Anonymous poster hash: 71f41...55d

 

Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. 

- eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. 

Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne!

 

 

Ja, for det er ingen mellomting mellom skjørt over kneet, sminke, og platinablondt hår og tanteklær og blått hår! :rolleyes:  Tror du forstår veldig godt hva jeg mener, du har bare vondt i vilja di.

 

Anonymous poster hash: 71f41...55d

Skrevet

Makes sense...



Anonymous poster hash: c4535...72a
Skrevet

 

 

 

Hva er galt med moren eller bildet?

En dame på 50+ som tar vare på seg selv?

 

Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig??

 

Flott dame!!!!

 

Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt.

Anonymous poster hash: 71f41...55d

 

Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. 

- eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. 

Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne!

 

 

Ja, for det er ingen mellomting mellom skjørt over kneet, sminke, og platinablondt hår og tanteklær og blått hår! :rolleyes:  Tror du forstår veldig godt hva jeg mener, du har bare vondt i vilja di.

 

Anonymous poster hash: 71f41...55d

 

Verkjer voldsomt i viljen, ja.

Men eg er så gamal at eg ikkje ser poenget i at 50+ åringar skal ta omsyn til kva 20 åringar synes passar seg for dei som dei trur står med eine foten i grava, framfor å få vere seg sjølv, og kle seg slik dei vil.

Skrevet

Det er supert at hun tar vare på seg selv, men det virker som om hun er fryktelig opptatt av å se ut som en 18-åring enda hun snart blir bestemor. DET er litt leit, at hun kanskje knytter sin egeverdi altfor sterkt til det overblekede håret og en look som en tenåring.



Anonymous poster hash: 73eb3...3df
Skrevet

 

 

 

 

Hva er galt med moren eller bildet?

En dame på 50+ som tar vare på seg selv?

 

Hadde det vært bedre om hun hadde vært overvektig, grå og kjedelig??

 

Flott dame!!!!

 

Å være 50+ med minikjole, bleket hår og masse sminke er ikke å ta vare på seg selv, det er å desperat klamre seg til ungdommen. Ikke rart fruen har blitt som hun har blitt.

Anonymous poster hash: 71f41...55d

 

Oj, dette må eg hugse på å fortelje til mi sporty kollega på 55, som har vore blondine heile sitt liv, og har lyst å fortsette med det. Ho må altså snarast farge håret mørkt, slutte med sminke (var ikkje lett å sjå graden av sminke på det biletet, så er tryggast å slutte heilt) og kutte ut treninga. 

- eller kanskje eg skal late ho leve i uvitenheita si, og få behalde dei nette miniskjørta sine, sidan me andre synes ho er søt og fin i dei. 

Men går ut frå at du tek ansvar, og skaffar permanent blått hår når tida er inne!

 

 

Ja, for det er ingen mellomting mellom skjørt over kneet, sminke, og platinablondt hår og tanteklær og blått hår! :rolleyes:  Tror du forstår veldig godt hva jeg mener, du har bare vondt i vilja di.

 

Anonymous poster hash: 71f41...55d

 

Verkjer voldsomt i viljen, ja.

Men eg er så gamal at eg ikkje ser poenget i at 50+ åringar skal ta omsyn til kva 20 åringar synes passar seg for dei som dei trur står med eine foten i grava, framfor å få vere seg sjølv, og kle seg slik dei vil.

 

 

Går an å kle seg både ungdommelig og verdig. Man trenger ikke ose desperasjon.

 

Anonymous poster hash: 71f41...55d

Skrevet

Jeg vil heller se ut som henne enn slik de aller fleste 50-åringer ser ut ; kort hår med blekede striper i som gir assosiasjoner til pelsmønsteret til et lemmen.

 

Anonymous poster hash: a9637...49e

Gjest Julia1984
Skrevet

Dere ser et bilde av moren......og trekker temmelig bastante konklusjoner om dama.

 

Flott dame!!!

Skrevet

.....hun er flott og i tillegg en kjempe hyggelig dame. Hun er nabo av min kusine og utrolig koselig.

 

Anonymous poster hash: f2e27...69a

Skrevet

Hvordan i all verden ser dere av dette bilde at hun er oversminket?



Anonymous poster hash: d47de...ed1
Gjest Julia1984
Skrevet

Her på dib skal man passe så inn j et spesielt mønster, hvis man skiller seg ut blir man tolket og karaktisert både den ene og andre veien.

Man skal rett og slett ikke skille seg ut, ikke ha tro på seg selv osv.

 

Moren er en flott dame, kler seg godt og i mine øyne er hun verken oversminket eller har platinablondt hår.

 

Men hvis hun hadde, hva så?? Noen av dere tolker jo personligheten hennes, evne til å knytte seg til sitt kommende barnebarn.......ut fra et bilde???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...