Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Fant nettopp en tom eske til et minikamera. Sånn man kan få bilde tilsendt til mobilen. Samboer har ikke nevnt det kamerae med et ord! Og jeg har heller ikke sett det! Så nå føler jeg meg jævlig overvåket her altså!! Hvordan skal jeg få han til å tilstå? Hva hadde dere gjort? Kjenner jeg er forbanna altså!!! Anonymous poster hash: 9f6f4...db4
skinnfilla Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Ha ha ha ha ha, beste jeg har lest her inne på lenge!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Ha ha ha ha ha, beste jeg har lest her inne på lenge! Ha ha, den beste måten å finne ut om kameraet deres er i huset på det . Når han begynner å se veldig rart på deg og ikke vil ha sex lengre, så kan du avsløre deg. Anonymous poster hash: b2393...ad7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Har en veldig kjekk nabo som er hjemme i pappaperm. Kanskje det han er redd for og liksom skal avsløre! Oppføre meg absurd skal jeg ja! Og late som ingenting! Og så slwnge pakka på bordet! Anonymous poster hash: 9f6f4...db4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Ha ha ha ha ha, beste jeg har lest her inne på lenge! Ha ha, den beste måten å finne ut om kameraet deres er i huset på det . Når han begynner å se veldig rart på deg og ikke vil ha sex lengre, så kan du avsløre deg. Anonymous poster hash: b2393...ad7 Han er sååå i mot narko! Skal søren meg begynne å "sniffe" litt. Og så begynne å gjøre helt fjerne ting! Han kommer til å bli så forbanna!! Anonymous poster hash: 9f6f4...db4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Haha Ser det for meg! Anonymous poster hash: 10516...ba4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Jeg hadde blitt så nysgjerrig på hvor kameraet er plassert! Du må finne det og fortelle oss hvor det er. Sikker på at han ikke bare overvåker utenfor huset, garasjen eller noe da? Trenger ikke bety at han overvåker deg. Anonymous poster hash: d03d3...c14
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Ha ha ha ha ha, beste jeg har lest her inne på lenge! Ha ha, den beste måten å finne ut om kameraet deres er i huset på det . Når han begynner å se veldig rart på deg og ikke vil ha sex lengre, så kan du avsløre deg. Anonymous poster hash: b2393...ad7 Han er sååå i mot narko! Skal søren meg begynne å "sniffe" litt. Og så begynne å gjøre helt fjerne ting! Han kommer til å bli så forbanna!! Anonymous poster hash: 9f6f4...db4 Hahahaha, du må fortelle hvordan det går!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Jeg hadde blitt så nysgjerrig på hvor kameraet er plassert! Du må finne det og fortelle oss hvor det er. Sikker på at han ikke bare overvåker utenfor huset, garasjen eller noe da? Trenger ikke bety at han overvåker deg. Anonymous poster hash: d03d3...c14 Da hadde han sagt det! Vi forteller hverandre alt som skjer og hva vi gjør i løpet av dagen.. Kan ikke komme på noe annet han kan ha brukt det til!( Anonymous poster hash: 9f6f4...db4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Ha ha, jeg ler meg fordervet!! FANTASTISK forslag! Gjør det, HI! Og rapporter her inne etterpå Anonymous poster hash: 52abc...faf
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Funnet ut noe? Håper virkelig han ikke har koblet det opp en plass i huset for å overvåke deg! Anonymous poster hash: 56218...6a0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Er dødsnysgjerrig! Han går ikke mye på jakt da?? Min mann har satt opp to sånne kameraer langt uti skauen for å følge to elgtråkk. Når dyr beveger seg i nærheten av kameraene får han bilde på tlf sin. Anonymous poster hash: 10516...ba4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Hi. Vi dør i spenning! Anonymous poster hash: 10516...ba4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 Kanskje han har en skjult skatt i huset og vil overvåke den. Så hver gang du nærmer deg den får han et bilde av det og kan slippe alt han holder på med og kjøre hjem for å avsløre "tyven". Haha, neida. Jeg går for skinnfilla sitt svar. Gjør helt absurde ting, snakk med nabofyren og få han med på leken, om mannen din ikke avslører seg da er det ganske rart... Anonymous poster hash: 32b0f...c16
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Har ikke vært alene hjemme enda! Og naboen er på ferie:p Hi Anonymous poster hash: 9f6f4...db4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Da hadde jeg oppført meg helt absurd i flere dager... I alle rom.... Pissa i skoa hans, lagt og vugget i fosterstilling, konstant plukket nese og ræv, latet som om jeg satte narko, invitert over den kjekke naboen, gnidd meg oppetter møblene naken , tja hva som helst ,egentlig. Han skulle fått litt av et show før jeg hadde pælma han på dør..... Men på den annen side : sleng eska på bordet og spør hva han driver med? Haha!!! Ja, du kunne laget mye leven ut av dette ;-) Det hadde jeg gjort. Han skulle virkelig fått klø seg i hodet. Anonymous poster hash: df22f...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå