Gå til innhold

Utroskap delvis konen sin feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at menn som er utro har en veldig god grunn for det. jeg tror deres kone/kjæreste ikke gjør seg bra nok for han. Virker for det første som det er veldig mange sure eller bitchy damer, I følge dere her inne er det vel 90 prosent av dere som ikke shaver dere nedentil. det virker bare som de flesre forventer utrolig mye fra mannen sin, men som ikke gir noe tilbake. Og når du nekter mannen sex blir han frustrert og hopper på første og beste. kanskje det er på tide og skjerpe dere damer, gi til mannen og. vær grei med han, gi han er blow job

Anonymous poster hash: cbc53...330
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiss my ass! Det er ikke noe som gjør utroskapen rett. Om mannen er ikke fornøyd, så skal han først gjøre det slutt, da kan han pule på hva han vil. Det er bare pyser som er utro og de som ikke er mann nok.

Anonymous poster hash: 1f873...ee9

Gjest yrild
Skrevet

Utroskap blir jo omtrent like ofte gjort av kvinner... Tror generelt at vi kunne vært rausere med hverandre jeg :-)

Den derre uroldingsholdningen din om å gi mannen blow job, være penere og ikke kreve så mye av ham... Blææææh

Min mann og jeg deler på både gleder (sex og tull og fjas) og plikter (husarbeide, skattepapirer etc etc) i tillegg til å snakke med hverandre og gi og ta. Hvis jeg skulle gitt og gitt hadde jeg bare gått tom og ekteskapet hadde røket.

Gjest sug lut
Skrevet

Anna Anka, har du lært deg litt norsk, nå?

Skrevet

Jeg tror at menn som er utro har en veldig god grunn for det. jeg tror deres kone/kjæreste ikke gjør seg bra nok for han. Virker for det første som det er veldig mange sure eller bitchy damer, I følge dere her inne er det vel 90 prosent av dere som ikke shaver dere nedentil. det virker bare som de flesre forventer utrolig mye fra mannen sin, men som ikke gir noe tilbake. Og når du nekter mannen sex blir han frustrert og hopper på første og beste. kanskje det er på tide og skjerpe dere damer, gi til mannen og. vær grei med han, gi han er blow job

Tihi, så søt du er :)

Og det var vel egentlig det jeg orket å mene om akkurat dette :)

Skrevet

Tipper det hadde blitt mer på en god del mannfolk hadde det ikke vært for at de var udugelige latsabber!

Anonymous poster hash: 4c8de...179

Skrevet

Nå skal jeg ikke la meg provosere over ditt innlegg, men ta min situasjon. Min eks var utro mot meg etter noter, med flere forskjellige. Jeg nektet ham overhode ikke sex, kjøpte inn sexy undertøy, barberte meg nedentil, kjøpte parfyme han likte og på de 8 år vi bodde sammen har han aldri opplevd å bli avvist. Jeg derimot ble avvist ganske ofte. Han synes at de 4 kiloene jeg la på meg etter to fødsler, slik at jeg fortsatt var undervektig, men ikke lenger kjempemager, fått pupper osv, ødela sexlysta hans. Han foretrakk å pule på 18 år gamle tilfeldige bekjentskaper. Jeg jobbet, studerte og gjorde mesteparten av husarbeidet pluss tok meg av ungene, mannen var arbeidsledig i over 2 år og lå på det meste på sofaen og gjorde ingenting.

Nåværende samboer nekter MEG sex. På samme måte, jeg kler meg sexy for ham, eier ikke eneste joggebukse. Har nå født 3 barn og kommer fortsatt inn i str 34. Krangler aldri med ham, er veldig rolig av meg. Jobber, tar meg godt av ham og ungene, overrasker ham med en hjertesjokolade, en massasje, nytt og sexy undertøy osv - ingenting virker. Jeg går da ikke og er utro av den grunn at han har nektet meg sex over lang periode.

Anonymous poster hash: 6290d...f02

Skrevet

Shut up! Jeg gir bj minst 2ganger i uken så ta deg en bolle..

Anonymous poster hash: b1128...b47

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Akkurat!

Endelig en som har skjønt det :P

Skrevet

Jeg har tidligere vært elskerinnen til flere gifte/ samboende menn. Valgte dette selv da jeg ville ha fast sex men ikke være stuck i et forhold. (Jada, bare skyt meg!)

Poenget er at samtlige av mennene klagde over at kona alltid var så sur, klagde mye og maste hele tiden.

Lite klager på klær og utseende.

Jeg sier overhode ikke at alle damer skal gå rundt som noen smilende fjols hele tiden men nøkkelen ligger kanskje i det å kommunisere mer og ikke minst bedre sammen. Ikke antall blowjobs.

Anonymous poster hash: 1428c...627

Skrevet

Altså, skyld og skyld.. Er konen bitchy og ustelt så er det vel alltids en grunn til det, og hvem sin skyld er det? ;) I et forhold er det to personer, og en dynamikk mellom de to.. Det som skjer kan skyldes mannen, konen, mannen og konen, eller den spesielle dynamikken i deres relasjon.. Det er ikke alltid ett svar på disse spørsmålene - livet er ikke svart/hvitt. Det er ikke alltid slik (selv om mange gjerne vil mene det) at en utro part er et svin, og det er heller ikke slik at det er den bedratte partens skyld. Slik skjer i et samspill melllom to parter, og kan ikke lages slike generaliseringer om..

Anonymous poster hash: d39d5...b35
Skrevet

Derfor er jeg utro mot mannen min! Han barberer seg sjeldent, sleiker ikke fitta mi to ganger i uka og er sur og grinete når han kommer fra jobb fordi han må stresse med middag eller gjøre husarbeid med masette unger rundt bena som er sulten. I tillegg er han ofte sur om morgenen fordi ungene (som han står opp med) ofte krangler om morgenen og han kommer da for sent på jobb. Han har ikke tid til å fikse seg/ ordne seg så mye utseendemessig. Han blir også sur når han ikke får tid til å trene 2 ganger i uka. Sure gubbe som ikke har tid/ overskudd til  stelle seg å være romantisk fordi han har barn og vi har likestilling i hjemmet, så da kjører jeg på - utro som bare det!

Anonymous poster hash: 3e026...13b
Skrevet

Å gud så lei jeg er av innlegg som dette som kun er skrevet for å provosere...

Anonymous poster hash: 44316...ffb

Skrevet

Jeg tror at menn som er utro har en veldig god grunn for det. jeg tror deres kone/kjæreste ikke gjør seg bra nok for han. Virker for det første som det er veldig mange sure eller bitchy damer, I følge dere her inne er det vel 90 prosent av dere som ikke shaver dere nedentil. det virker bare som de flesre forventer utrolig mye fra mannen sin, men som ikke gir noe tilbake. Og når du nekter mannen sex blir han frustrert og hopper på første og beste. kanskje det er på tide og skjerpe dere damer, gi til mannen og. vær grei med han, gi han er blow job Anonymous poster hash: cbc53...330

Nei, de som har utro menn har valgt dårlige menn eller ennå verre; menn som ikke kan ta ansvar for sine handlinger og letter skylden på andre for at de handler som de gjør. Dvs legge skylden på kona for at de selv er utro... Talentløst og uten ryggrad på de mennene...

Skrevet

Eksen minvar utro mot meg, men jeg kan ikke se hvordan det skulle være min feil.

Jeg jobbet mye en periode ogvar en del borte på kveldene. Han følte seg vel litt ensom, da ... og knullet en kollega. Bortsett fra det synes jeg at jegvar en bra kjæreste.

Anonymous poster hash: 44824...34d

Skrevet

Er du 15 år Hi? Hvertfall veldig umoden.

Skrevet

Anna Anka, har du lært deg litt norsk, nå?

Anna Anka rider igjen ... ;)
Skrevet

Derfor er jeg utro mot mannen min! Han barberer seg sjeldent, sleiker ikke fitta mi to ganger i uka og er sur og grinete når han kommer fra jobb fordi han må stresse med middag eller gjøre husarbeid med masette unger rundt bena som er sulten. I tillegg er han ofte sur om morgenen fordi ungene (som han står opp med) ofte krangler om morgenen og han kommer da for sent på jobb. Han har ikke tid til å fikse seg/ ordne seg så mye utseendemessig. Han blir også sur når han ikke får tid til å trene 2 ganger i uka. Sure gubbe som ikke har tid/ overskudd til  stelle seg å være romantisk fordi han har barn og vi har likestilling i hjemmet, så da kjører jeg på - utro som bare det!

Anonymous poster hash: 3e026...13b

hehe :) Godt poeng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...