Gå til innhold

Angående tv-programmer. 7-åring.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt liker å se to konger, det søte liv til sjøs, icarly, og alle denne typen programmer på tv.

 

Naboene var innom her en dag for en slukt kaffe. De har en gutt som er litt eldre. Min spurte da selvfølgelig om han ville være med å se på to konger, hvorpå moren til nabogutten sa at han fikk ikke lov å se på det for det var et ungdomsprogram. 

 

Følte meg skikkelig dårlig mor da, men jeg har sett litt på disse og hanna montana. Det er vel helt kurante programmer for et skolebarn vel?



Anonymous poster hash: 7fee4...86c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse seriene elsker min 7-åring også.

De gangene jeg nekter han de og skrur over på noe annet er det fordi jeg er dritt lei de, samt at det kan være greit at søsknene får velge også.

Skrevet

Her går det i de seriene. Minste på 5 ser på med de store på 7-8.

Skrevet

De er populære her også, mine barn er seks og ni. Synes ikke de er verre enn mye annet, er ihvertfall ikke vold i det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...