smurfis Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Gjerne med dyr:) Finnes det noe sånt? Har akkurat kjøpt ps3 og det er første gang vi har noe sånt i huset. Hvilke spill bør vi kjøpe?
sologsommer Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Little big planet:-) Jeg henger meg på Synes det så veldig kedelig ut?? Men er det gøy for barn? Vi har bare Skylander, så ønsker os nye. Gutt på 7
østlending Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Disse lego spillene..legostarwars, legobatman etc..superkule for en 6 åring ! ellers er Move spillene en hit her hjemme, da får de jo beveget seg litt også.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Mine gutter har foretrukket Lego spillene. Lette å spille og morsomme. Vi har Lego Star Wars, Harry Potter, Pirates of the Caribean, Ringenes Herre etc. Anonymous poster hash: 113ba...475
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Lego pirates of the caribbean, lego ringenes herre, lego batman Anonymous poster hash: 70906...d35
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Little big planet:-) Jeg henger meg på Synes det så veldig kedelig ut?? Men er det gøy for barn? Vi har bare Skylander, så ønsker os nye. Gutt på 7 Jeg ser ikke heller hva som er gøy med det, men ungene liker det. For min del ser det totalt meningsløst ut, men grafikken er kul da:-)
♥ anonym♥ Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Mine unger liker ikke little big planet. Men de elsker toy story. Og snart kommer det nye disney spillet med forskjellige figurer, disney infinity tror jeg det heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå