Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 jeg lurer veldig på hvordan verden kommer til å bli. Gutter har blitt utrolig pysete og jentete. de er jo mer opptatt av dukker og rosa enn de tradionlle gutte lekene. og herlighet så grinete mange gutter er, de sutrer og griner for alt mulig. Og så da teker vel dere. men hvordan skal verden bli om 20 år når det ikke finnes en person som er intressert i biler eller bygge hus? hvem skal bli snekker, tømrer. bilmekaniker osv osv. for slik jeg ser gutter i dag er det ingen som kommer til å bli noe annet en førskolelærer eller frisør. Anonymous poster hash: a8695...00e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jenter:) Jeg gleder meg! Anonymous poster hash: 46315...798
Trultemor85 Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Har to gutter jeg, men kjenner meg ikke igjen i det du sier ihvertfall.. Mine gutter på 4 og 7 år satt senest ute igår med hammer og spiker og de har akkurat handlet seg fjernstyrte biler ... Du er bare her for å provosere, det skjønner jeg, men har tid og lyst til å svare
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Har to gutter jeg, men kjenner meg ikke igjen i det du sier ihvertfall.. Mine gutter på 4 og 7 år satt senest ute igår med hammer og spiker og de har akkurat handlet seg fjernstyrte biler ... Du er bare her for å provosere, det skjønner jeg, men har tid og lyst til å svare Godt at det finnes noen av de Anonymous poster hash: a8695...00e
Trultemor85 Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Har to gutter jeg, men kjenner meg ikke igjen i det du sier ihvertfall.. Mine gutter på 4 og 7 år satt senest ute igår med hammer og spiker og de har akkurat handlet seg fjernstyrte biler ... Du er bare her for å provosere, det skjønner jeg, men har tid og lyst til å svare Godt at det finnes noen av de Anonymous poster hash: a8695...00e [/quote Finnes MANGE av de, du bor kanskje på et lite rart sted. Nesten alle guttene på skoletrinnet går på fotball, bråker i klasserommene og noen orker jeg ikke engang ha med hjem. Vet kun om EN gutt slik du beskriver.. Er ikke bekymret jeg ihvertfall
soleia Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Ser fram til eventuellt å få fleire mannlege førskulelærarar eller sjukepleiarar, men ser ikkje heilt trenden som du ser. Gutane våre er iallefall bilinteresserte så det held!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Jeg prøvde å gi eldste sønnen en barbiedukke en gang, da så han bare dumt på meg. Var i lekebutikken med snart 2 åringen her om dagen, da var det rett bort til traktor og lego, når vi kom til jente avd løp han forbi, helt til han bråstoppet og så på en lastebil som noen hadde feilplassert blant alle barbiedukkene,før han løp videre til verktøyet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Jeg prøvde å gi eldste sønnen en barbiedukke en gang, da så han bare dumt på meg. Var i lekebutikken med snart 2 åringen her om dagen, da var det rett bort til traktor og lego, når vi kom til jente avd løp han forbi, helt til han bråstoppet og så på en lastebil som noen hadde feilplassert blant alle barbiedukkene,før han løp videre til verktøyet. Hihi, så skjønn Ser det for meg. Anonymous poster hash: 1b636...98c
Ennai Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Jeg prøvde å gi eldste sønnen en barbiedukke en gang, da så han bare dumt på meg. Var i lekebutikken med snart 2 åringen her om dagen, da var det rett bort til traktor og lego, når vi kom til jente avd løp han forbi, helt til han bråstoppet og så på en lastebil som noen hadde feilplassert blant alle barbiedukkene,før han løp videre til verktøyet. Denne måtte jeg smile av, det er som å høre om 3 åringen min dette:-D
LittLykkelig Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Synes gutta er like bråkete, bilinteresserte og macho som de alltid har vært. Og jeg jobber i barnehage
Gjest sussie77 Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har en gutt og kjenner meg ikke igjen. Aldri vært opptatt av dokker og jente leker. Og er en veldig gutt på alle måter.
LittLykkelig Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 .. At gutta eventuelt også har en mer følsom side tenker jeg kommer våre svigerdøtre og barnebarn til gode, hvertfall mer enn å være en negativ ting. Tidligere generasjoners tause menn uten kontakt med egne følelser må gjerne byttes ut med menn som ser verdien av pappapermisjon, å bidra i hjemmet og å snakke åpent med sin partner. Og at jenter nå like selvfølgelig kan bli snekkere, være i militæret og være handy gjør jo bare at det er mer akseptert for alle å følge hjertet sitt og være seg selv
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 jeg lurer veldig på hvordan verden kommer til å bli. Gutter har blitt utrolig pysete og jentete. de er jo mer opptatt av dukker og rosa enn de tradionlle gutte lekene. og herlighet så grinete mange gutter er, de sutrer og griner for alt mulig. Og så da teker vel dere. men hvordan skal verden bli om 20 år når det ikke finnes en person som er intressert i biler eller bygge hus? hvem skal bli snekker, tømrer. bilmekaniker osv osv. for slik jeg ser gutter i dag er det ingen som kommer til å bli noe annet en førskolelærer eller frisør. Anonymous poster hash: a8695...00e Hvor i alle dager holder du til? De guttene jeg kjenner er ikke slik. De elsker biler og traktorer og alt som brummer. OG de får lov til å leke med dukker om de vil, men få vil... Er du ute etter å provosere? Anonymous poster hash: 42170...e51
Busy_bee Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Jeg prøvde å gi eldste sønnen en barbiedukke en gang, da så han bare dumt på meg. Var i lekebutikken med snart 2 åringen her om dagen, da var det rett bort til traktor og lego, når vi kom til jente avd løp han forbi, helt til han bråstoppet og så på en lastebil som noen hadde feilplassert blant alle barbiedukkene,før han løp videre til verktøyet. Hihi, så skjønn Ser det for meg. Anonymous poster hash: 1b636...98c Helt enig! Høres ut som min på 2,5. Tror den eneste gangen jeg har sett ham interessert i en "jenteleke", så var det en rosa traktor. Ellers er det Duplo, Brio, McQueen, alt med hjul på, verktøy og å hjelpe faren i hagen som er det store, samt alt av dyr.. men spesielt de som brøler i en eller annen variant. Pappaen står med gassgrillen og mini står med lekegrillen og synes han er 10 ganger tøffere enn pappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå