♥Madam Mim♥ Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Har jo vært der så mange ganger, men lenge siden sist nå så har glemt hva jeg bør handle og hva jeg burde styre unna Skal handle på norbysentret. Kom gjerne med andre tips enn bare matvarer også Endret 26. juni 2013 av ♥Madam Mim♥
Steget Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 vi kjøper alltid vaskepulver til både vaskemaskin og oppvaskmaskin.
Tigerpote Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart!
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart! Jøsses, sist jeg hørte det navnet var vel rundt 1991 Hadde også parfymen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Melk! Yes oppvaskmiddel med eplelukt, eller agurk Tøymykner. Gresk yoghurt i stort spann fra Lindahl Parmesanost De som jobber der sier at den nye matbutikken nede i første er billigere enn Maximat. Men det gjelder selvsagt ikke alle varer...skulle dere likevel handle på Maximat vil jeg tipse om hamburger i pappeske i frysedisken som koster 99 kr, husker ikke navnet, men den er kjempegod! Wettexkluter på Rusta. Deodoranter, håndsåpe, hårvask og dusjgelé. Elisabeth Arden Eight hour protective cream, perfekt bleiesalve, kostet 179 på Rusta sist jeg var der, mot ca 300 her i Norge (og 420 kr.på Kicks i Sverige ). De har den i kassa. D-vitamindråper på apoteket, halve prisen! Krimskrams på Indiska Glass og sånt på Iittala outlet Tekstil på Hemtex
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Lurt å dra på Godishuset på svinesund, mye billig. Feks Neutral vaskemiddel til 19SEK. Anonymous poster hash: 67245...b5f
Tigerpote Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart! Jøsses, sist jeg hørte det navnet var vel rundt 1991 Hadde også parfymen Jeg tror jeg sist høre om det på åttitallet, inntil jeg ble påminnet det her på dib i dag. Tror jeg husker den friske duften mmm. Jeg har egentlig lyst til å gå tilbake til Dateparfymen også, hvis det finnes noe sted, men det er kanskje å gå over streken.
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2013 Tusen takk for tips alle sammen Tenkte jeg skulle prøve ut den nye matbutikken, sist jeg var der var ikke det nye bygget åpnet enda Godishuset på svinesund hadde jeg glemt, handlet masse såper osv der når jeg var i sverige sist
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart! Jøsses, sist jeg hørte det navnet var vel rundt 1991 Hadde også parfymen Jeg tror jeg sist høre om det på åttitallet, inntil jeg ble påminnet det her på dib i dag. Tror jeg husker den friske duften mmm. Jeg har egentlig lyst til å gå tilbake til Dateparfymen også, hvis det finnes noe sted, men det er kanskje å gå over streken. åååå.... dateparfymen <3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Du får noen Dateparfymer på Rusta, sammen med andre lekkerbiskener fra tidlig nittitall, som Jane Helenshampooen Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart! Jøsses, sist jeg hørte det navnet var vel rundt 1991 Hadde også parfymen Jeg tror jeg sist høre om det på åttitallet, inntil jeg ble påminnet det her på dib i dag. Tror jeg husker den friske duften mmm. Jeg har egentlig lyst til å gå tilbake til Dateparfymen også, hvis det finnes noe sted, men det er kanskje å gå over streken. åååå.... dateparfymen <3
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #13 Skrevet 26. juni 2013 Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart! Jøsses, sist jeg hørte det navnet var vel rundt 1991 Hadde også parfymen Jeg tror jeg sist høre om det på åttitallet, inntil jeg ble påminnet det her på dib i dag. Tror jeg husker den friske duften mmm. Jeg har egentlig lyst til å gå tilbake til Dateparfymen også, hvis det finnes noe sted, men det er kanskje å gå over streken. åååå.... dateparfymen <3 Den var god den!! Husker jeg hadde den blå iallefall, lurer på om ikke jeg hadde en annen også, men husker ikke hvilken. Dateparfyme, bodyglitter, hårmascara og blå leppestift da var vi klare for diskoteket!! Haha vi så sikkert nyyydelige ut
Tigerpote Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Jane Helenshampo skal jeg ha med meg neste gang iallefall... Og godis såklart! Jøsses, sist jeg hørte det navnet var vel rundt 1991 Hadde også parfymen Jeg tror jeg sist høre om det på åttitallet, inntil jeg ble påminnet det her på dib i dag. Tror jeg husker den friske duften mmm. Jeg har egentlig lyst til å gå tilbake til Dateparfymen også, hvis det finnes noe sted, men det er kanskje å gå over streken. åååå.... dateparfymen <3 Den var god den!! Husker jeg hadde den blå iallefall, lurer på om ikke jeg hadde en annen også, men husker ikke hvilken. Dateparfyme, bodyglitter, hårmascara og blå leppestift da var vi klare for diskoteket!! Haha vi så sikkert nyyydelige ut Grøss, jeg så for litt siden bilder av meg selv med hårmascara! Rød sådan o_O men det og bodyglitter var rundt millenium for min del, mørk leppestift sent på nittitallet, og Date og Jane Helen på åttitallet. Forbinder Jane og Date med svømmehallen, pleide å ha med det i bagen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå