Gå til innhold

Nå regner det ikke lenger

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Det regner ikke lenger, for definisjonen av regn er vel fremdeles enkeltdråper? Det er vegger av vann og stråler av vann og skyer av vann, vi er langt forbi dråper. Vurderer å padle til jobb i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt akkurat og mimret om mitt barndoms sommerregn her (ref tråd om beste ferieminne hos naboen)... Camping i øs pøs, varmt regn, bading etter regn, tordenbyger.... Var visst ikke bare fint vær før heller!

God padletur :)

Skrevet

Padle innom meg da. Her svømmer det balkongkassene. Og blomstene i vinduskarmen (inne) er ferdig vannet (sånn går det når vinduet står på gløtt).

Skrevet

Jeg er veldig glad for at regnkåpa ikke henger igjen på jobben, pleier å henge der

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har ikke regnkåpe. Bare jakke. Og gummistøvler. Men jeg tror naboen driver med dykking, kanskje jeg kan gå i wetsuit i morra. Med blomstrete gummistøvler og Marimekkoveske kan det jo bli ganske snasent?

Skrevet

Hm, jeg har verken regnkåpe eller jakke. Men jeg har tørrdrakt og en paraply fra Nille. Dykkermaske og svømmeføtter har jeg også. Kan nesten garantere at jeg havner i lokalavisa med det antrekket. Ikke regner det heller. 

Si ifra om du trenger å låne luten, jeg har komplett utstyr, med dybdemåler. 

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Det er så godt å kikke innom krangledamene på en regntung og grå dag, jeg trekker alltid på smilebåndet :)

Regner her også, eneste fremkomstmiddel jeg har ved oversvømmelse er gummibåten poden bruker som basseng på verandaen, så jeg håper inderlig at regnet stopper snart ^_^

Skrevet

Jeg kan legge ut madrasser på gulvet om dere vil komme hit. I går hadde vi 30 grader. Ungene kledde seg naken og lå i plaskebassenget fra de kom hjem fra barnehagen til vi fisket de opp for å spise kveldsmat :-) I dag har vi "bare" 26 grader. Velkommen!

Skrevet

Har kjempefin regnkåpe kjøpt i en herlig butikk i Stavanger

http://www.syvende-himmel.no/article.aspx?id=2581

Syvende himmel er en god unnskyldning for å komme seg til Stavanger snart! 

Jeg har regnkåpe. Gjør regnværet litt lettere å tåle. Bittelitt i hvert fall. 

Må alltid innom Syvende himmel når jeg er i Stavanger! Harrys Camping er ikke dum den heller ;)

Skrevet

Lenge siden jeg har vært i Stavanger nå. Fire år? Fem? Hadde min første jobb etter studier på Jørpeland, så fikk liksom et forhold til Stavanger og Ryfylke. 

Gjest amandine
Skrevet

Jeg skal snart snart- er kjempeglad i Stavanger!

Skrevet

Jeg sitter på Sjokoladepiken og venter på dere!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...