Gå til innhold

noen som har den nye blafrematboksen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vurderte den i en butikk, men syntes ikke den så noe særlig ut. Den virket vanskelig å åpne for små barnehender, og jeg lurer på om den er vanntett? Men jeg har ikke testet den, så jeg skal ikke være så skråsikker!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men jeg synes for så vidt designet er kjempekult, så jeg ville nesten vært villig til å kjøpe den bare for det. Men så slo fornuften inn :P

Skrevet

Men jeg synes for så vidt designet er kjempekult, så jeg ville nesten vært villig til å kjøpe den bare for det. Men så slo fornuften inn :P

Haha, du tenker akkurat som meg! Jeg så også på den og syntes den virka stor, for lite robust og vanskelig å åpne for et barn. Men så var den jo så utrolig kul å se på og så fin farge!

men fornuften min satte inn den også, for en gangs skyld! :)

HI

Noen flere som har prøvd den?

Anonymous poster hash: d67b4...647

Skrevet

Må innrømme pappaen overtalte meg.. Hihi.. Min er 2år og åpner ikke selv. Upraktisk design, må skjære til brødskivene for at de skal passe... MEN....så utrolig kul og guttungen elsker den, så da blir den mye brukt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her fikk sønnen vår på 2 år denne av besteforeldrene, enda han ikke kan åpne den selv, så er han storfornøyd med den :) Den er vanntett, lurer på om det er derfor den føles som vakuum å åpne ;) Eneste er dette med å få rett "pass form" på brødskivene, den er litt irriterende.. Lillesøster fikk lilla ugle, og den er betydelig bedre, både å åpne, og har bedre plass til "vanlige" brødskiver ;)

Skrevet

Den er favoritten her også. Blir jeg som åpner og lukker, og det er som andre har sagt - litt puslespill for å få plass til brødskivene.

Her begynner 2åringen i barnehagen til høsten, og dette er ikke matboksen jeg sender med på turdag da den tar stor plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...