Gå til innhold

Tannlege imorgen! 5 år siden sist :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er diverse som må taes ja.. Gruer meg veldig pga tannlegeskrekk :( Er redd det kommer til å gå noen tusen :( men vil ikke gå rundt med stygge tenner, så er vel nødvendig med et grep :) Kjenner at jeg er super negativ nå! ;)

Anonymous poster hash: 1d0d2...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tre uker siden gikk jeg også til tannlegen for første gang på 6 år. Det gikk kjempefint! Fikk beskjed om at jeg har fine tenner og betalte 800 kr og gikk. Trenger ikke å være ille hvis du har vært flink med tannhygiene!

Anonymous poster hash: cd793...5aa

Skrevet

Har du smerter da?

Jeg begynte i august, 13 år uten besøk....brukt rundt 20 000. Ikke helt ferdig enda.

Anonymous poster hash: 2b1f2...05b
Skrevet

Jeg skal trekke visdomstann i morgen, og gruer meg noe så sinnsykt :S Helt kvalm og skjelven nå.

Anonymous poster hash: cd94b...e27
Skrevet

Hadde ikke vært der på to år, fikk regning nå på 17.000... Og jeg er der altid en gang i året. Men må legge til at jeg at jeg har en sykdom som ikke akkurat hjelper på tenna pga medisiner. Men det går nok bra ;) lykke til :) har veldig tannlege skrekk selv, men går du til en flink tannlege, så hjelper der veldig.

Anonymous poster hash: 4a8b1...418

Skrevet

Nei, jeg har ikke smerter. Men kjenner at det er noe hull baki der:( Men skal samtidig bli godt å få alt gjort. Ser for meg at det kommer opp i en høy sum. Får bare tenke det verste og håpe på det beste :) lykke til alle dere andre tannlegehatere ;)

Anonymous poster hash: 1d0d2...f46

Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på sikkert nesten 10 år, utenom 2 raske besøk. Siste besøk var 6 år siden.

Nå var jeg inne for ca 1 mnd siden og har nå begynt å fikse på tennene og jeg har en del som må fikses!

Begynte på rotfylling sist og det var ikke ille i det hele tatt!

Jeg har tannlegeskrekk og er veldig flau over tennene mine, kom til og med noen tårer når tannlegen skulle se inni munnen min, så når jeg greide det så greier du det! ;)

Anonymous poster hash: bb1a9...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...