Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Britisk familie funnet skutt og drept i ferieparadis i Spania Norsk mann drept med kniv i Torrevieja ....Vi skal reise til Torrevieja om kort tid, og bo i et rekkehus i et rolig boligområde. Hadde egnetlig følt meg tryggere på et hotell, for nå er vi nesten alene om å være turister i dette strøket. Er jeg hysterisk ? Ser for meg både det ene og andre her nå, og det virker ikke fullt så trygt å sitte ute på kveldene lenger. Anonymous poster hash: 2b0bb...ea3
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Ja, litt hysterisk. Og vill gjetning: Britisk familiedødsfall er far skyter mor og datter, så seg selv. Norsk mann var full og aggressiv. Anonymous poster hash: 6331d...28b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Ja, litt hysterisk. Og vill gjetning: Britisk familiedødsfall er far skyter mor og datter, så seg selv. Norsk mann var full og aggressiv. Anonymous poster hash: 6331d...28b Ser nå at de har oppdatert, og at det dreier seg om drap og selvdrap etter all sannsynlighet. HI Anonymous poster hash: 2b0bb...ea3
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Ja, ikke sant. Det bruker i grunn å være det når hele familier skytes. Anonymous poster hash: 6331d...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå