Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Etter 4 svangerskap med kvalme, sliten og forhøya blodtrykk, skulle en tro jeg var fornøyd... Er veldig glad for at babyene har kommet ut, blitt kjent med dem og se de utvikle seg og vokse til... Men kjenner jeg savner graviditeten, hemmeligheten som var bare min og vår, sparkene, å være fylt med et nytt liv:) går dette aldri over?? Kunne blitt gravid igjen i dag! Men mannen og fornuften sier noe annet:( Anonymous poster hash: ca7dd...b44
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg savner magen kun fordi jeg har ei berte på 6 uker som skriker hodet av seg og ikke vil roe seg her i kveld. MYYYE stillere med kun en gravidmage... Lei... Anonymous poster hash: 094cb...62b
Zalosalutt Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Jeg savner magen kun fordi jeg har ei berte på 6 uker som skriker hodet av seg og ikke vil roe seg her i kveld. MYYYE stillere med kun en gravidmage... Lei... Anonymous poster hash: 094cb...62b Hold ut, det blir bedre! For meg fungerte det å tenke på at om noen uker har alt gått over og det er nye gleder , og bekymringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå