Gå til innhold

Hva ser deres 3-4 åringer på tv/video?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier liksom ikke helt å få fireåringen min interessert i tv. Stort sett ser han ikke på tv i det hele tatt, og jeg merker han kjeder seg når lekekamerater skal se på barnetv.. Han er ikke vant til å se på slike tegnefilmer, og forstår det vel kanskje ikke helt.. Vet ikke..

Han ser helst på snutter på youtube av alt mulig som interesserer han. F.eks bygging av garasjer, søppeltømming, brannslukking osv.. Sånt synes han er veldig spennende + Trond viggo programmene om kroppen, de sluker han..

Er dette bekymringsverdig mener dere? At han f.eks ikke har et snev av interesse for tegnefilmer som pokemon og slikt..

Han har forresten også sett vennebyen innimellom, og synes det er OK.. men, det stopper liksom der..

Anonymous poster hash: 63a6c...289
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller dvd da ;)

Anonymous poster hash: 63a6c...289
Skrevet

Er mange som ikke liker tegnefilmer, men film med "ekte mennesker" er noe helt annet.

Liker han teater?

Skrevet

Peppa Pig

Brannmann Sam

Postmann Pat

Pippi

Emil

The grinch who stole xmas med Jim Carrey( må sees regelmessig)

for å nevne noe

Også spiller hun Angry Birds! Kjempeflink er hun, og lærer faren og meg nye ting rett som det er ;-)

Skrevet

Den interessen kommer sikkert etterhvert uansett. ikke noe å bekymre seg for.

min unge likte best å se andre barn da hun begynte å se tv. fortsatt digger hun barnas supershow. Karsten og Petra er populært, Emil og Pippi også og Albert Åberg.

Anonymous poster hash: 26fcb...eba

Skrevet

Her går det i Brannmann Sam, Scooby Doo, Postmann Pat og Mummi stort sett :) 

Ville ikke bekymra meg. Man MÅ jo ikke ha interesse av å se på tv? Er ikke det egentlig ganske bra å ikke ha det? 

Skrevet

Jungelhjul

Dr mcstuffins

Mikkes klubbhus

Brannmann sam

Tøfferud

Biler (dvd)

Mummidalen (dvd)

Gjest yrild
Skrevet

National geographics... Helst om dyr i havet, men egentlig om alle dyr i tillegg til universet.

Han elsker også tellekorpset, lesekorpset og barnas supershow.

He he... En liten nerd ;-) han liker i tillegg gamle donaldfilmer.

Vi har ikke tv og jeg luker jo litt ut hva jeg synes er bra og tull å titte på, men det er ikke jeg som har funnet på national geographics altså, det har vært et stoooort ønske fra ham selv etter at de så en bitteliten snutt i barnehagen en gang.

Han skrur av eller spoler over de tingene han synes er skummelt eller kjedelig. Av filmer ser han gjerne toy story filmen der Andy skal på College ( husker ikke hvilket nummer det er). Både brannmann sam og elias har også vært populære, men de er litt ut nå. Nå er det mest tellekorpset som gjelder ;-)

Gjest skogskaninen
Skrevet

Her er det populært med Karsten og Petra, Pippi, Detektivklubben, Elsa, Rita og Ronja, Kaptein Sabletann. Han liker generelt ikke tegneserier, det må være ordentlige mennesker. 

Skrevet

Her er det Spongebob og Phineas & Ferb det går i av tegnefilmer. Hun liker også de gamle Tom & Jerry og Donald tegnefilmene.

Av filmer liker hun det meste men favorittene akkurat nå er Rio og Despicable Me.

Hun digget The Croods da hun så den på kino og gleder seg til vi skal se Monsters University og Despicable Me 2.

Hun liker også å se på forskjellige serier på Discovery Channel, Animal Planet og NatGeo. Spesielt "How it's made" er veldig populært.

Skrevet

Dora

Imisumi ( husker ikke hvordan det skrives)

Dyreredderne( søskenbarnet til Dora)

Lille Jack

Biler filmen

Han er 3,5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...