Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har symptomer på det, men så er det en ting jeg er usikker på; Du skjønner, jeg er den store dagdrømmeren, og jeg drømmer overALT - og når jeg skal sove drømmer jeg når jeg legger hodet på puten. Jeg tror jeg får dårlig søvn av dette. Ofte gjør dette meg ingenting, fordi jeg er så vant til det. Men det er ekstra tungt når jeg skal følge med på noe e.l. Og så blir jeg utrolig trøtt uansett hvor mye jeg sover. Noen dagdrømmere her inne? Hvordan takler dere dette? Anonymous poster hash: 36ba8...5e2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Noen? Eller vet dere om et forum spørsmålet kan passe inn? Anonymous poster hash: 36ba8...5e2
valkyrien Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Hvis du seriøst tror du har adhd, og symptomene plager deg, så går du til fastlegen og ber om henvisning til utredning. Jeg fikk diagnosen add i voksen alder, og medisineringen har hjulpet meg mye med å klare å fokusere.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Du har vel flere symptomer enn bare det HI? Og på hvilken måte dagdrømmer du? Anonymous poster hash: d63ea...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå