Ikkesåallerværst Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Vi har to gutter på 3,5 og ett år som elsker klatring, hopping og basing. Hjemmesiden gir ikke akkurat tro på at dette er proffe greier, finner ikke ut h a billetten koster heller.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Prisene står da greit på siden? Her: https://billett.sommarland.no/ticketlist.aspx Sommarland er bra for bading. Ikke all verdens av annet å ta seg til, så ganske væravhengig. Det er en del klatrestativer og lekeplasser samt noe annet smårusk i tillegg til bassengene/vannskliene. Vi liker oss godt der, men det er ikke den mest fantastiske parken verden har sett, liksom. Mer avslappende enn Tusenfryd (mindre støy, større areal). Jeg tror forresten man fremdeles får en gratis barnebillett ved kjøp av Pågens kanelgifflar i butikken, de koster femogtredve kroner eller noe så det lønner seg jo greit om 3,5-åringen er over 95 cm høy. Anonymous poster hash: 33717...d1f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Veldig fin park sier de på jobben min, men best for større barn, da det er krevende baner etc. Ser ut som de har koselig må arnsområde. Vi skal dit i sommer, har ikke vært siden jeg var barn. Likte det veldig godt der selv, men ting er sikkert helt annerledes nå. Anonymous poster hash: ddbf4...650
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Det er veldig bra, vi har vært der hvert år fra sønnen vår var ett. Det er ett eget barnebasseng med små sklier for 1 åringen, litt større ( men fortsatt små ) for 3 åringen, det er i det samme bassenget. Det er også ett stort barnebasseng ( langrundt) veldig fint for store og små. Det er STOOORE flotte lekeplasser der, noen få karuseller og ett tog som dere kan sitte på med rundt i parken. Men det er dyrt :s ca det samme som tusenfryd. Tror det er rundt 350,- for voksen. Og ta med mat i kjøleboks, man får låne traller der. Anonymous poster hash: a12d4...ce1
Ikkesåallerværst Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2013 Takk for svar alle sammen! Og for bilettlinken . Så ikke sånn ut da jeg trykket på billet, så sikkert noe galt med nedlastingen. Vi er ikke ute etter noe superfancy, men viktig at det er både landaktiviteter og bading.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå