Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hva syns dere om dette ordtaket? Fint eller klisje? Anonymous poster hash: 20bd5...abb
Kathrine. Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Ianskje det stemmer til en viss grad. Kjenner eg er glad for å havne i kategorien; bryr meg ikkje så veldig og lar meg ikkje provosere. (Det eg bryr meg om er at folk har det bra)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Liker det ordtaket ! Anonymous poster hash: 9a48e...ab9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Synes det er et dårlig ordtak. Det brukes typisk av dem som bare synes de som er enige med dem er verd respekt. Da liker jeg heller det svenske ordtaket: "Henger du deg for mye opp i bagateller som er små, så er du kanskje ikke selv større enn som så". Anonymous poster hash: acb96...83a
N.N Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Det svenske ordtaket har eg aldri høyrt før, men eg synest det var fantastisk! Takk! :-)
Tigerpote Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har forsøkt noen ganger nå men... I just don't get it, and I ain't afraid to tell.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Synes det er et dårlig ordtak. Det brukes typisk av dem som bare synes de som er enige med dem er verd respekt. Da liker jeg heller det svenske ordtaket: "Henger du deg for mye opp i bagateller som er små, så er du kanskje ikke selv større enn som så". Anonymous poster hash: acb96...83a Jeg tolker det som at politikerne som KAN gjøre endringer ikke gjør det, mens oss borgere som bryr oss ikke kan gjøre stort. Anonymous poster hash: 1465d...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå