Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Først vil jeg bare si at jeg HAR bestilt time til legen men bare lurer på om noen har noen ide`. I et par mnder så har jeg hatt små mensmurringer hver dag, noen ganger kommer det litt "stikkinger" eller at det knyter seg i nederste del av magen. Det har også kjentes ut som om en baby sparker noen ganger. Jeg har hatt småblødning etter samleie er par ganger og i går når han skulle "putte den inn" så ble det kjempe vondt i nederste del av magen. Vi prøvde flere forskjellige stillinger og det var bare vondt. I dag har jeg hatt menssmerter. Har mens som normalt. Noen som aner ? Anonymous poster hash: 59b31...5fd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Ja jeg er ikke gravid Anonymous poster hash: 59b31...5fd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Cyste, endometriose, vaginisme, PCOs (ikke så sannsynlig), myomer, salpingitt... listen er lang, legen kan svare eller henvise deg videre til gyn. Neppe noe veldig alvorlig. Anonymous poster hash: ebe58...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå