Gå til innhold

Flere med "synske" barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan sikkert ikke kalle synsk, men jeg blir helt redd av 2 åringen vår som kan si merkelig ting som plutselig skjer senere på dagen..

Slik som idag: Hun sitter sammen med meg i 8 tiden på morran før vi skal dra i bhg. Så sier hun plutselig tante Tone skal hente meg i bhg idag og jeg skal bli med de hjem å leke..  Dette er en tante som aldri har hente henne i bhg før , og som jeg ikke har snakket med på 1-2 uker..

Så i 11 tiden idag når jeg var i butikken får jeg tlf fra tante Tone som spør om hun ikke skal hente jenta i barnehagen idag.. Jeg holdt på dette i gulvet av dette..

HAr skjedd lignende flere ganger, men mer sånn som idag kommer xx på besøk og senere får vi uventet besøk av de hun har nevnt.. Merkelig altså..

Anonymous poster hash: 0e964...52c
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, eldste er veldig fæl til det og yngste har hatt noen sånne. Både mamma, bestemor, tante og en kusine er på samme måten, men ikke jeg.

Skummelt, stilig og litt sånn "Hmm, stemmer dette da tro? $ ;) Jeg tror jo egentlig ikke på sånt, men har vondt for å tro at så mange lyver ;-) og når ungene og er sånn, så må man jo bare leve med det :P

Skrevet

Jepp. Her har min femårige gutt vært sånn lenge. Vet om andre barn som har de "evnene" også. Tror egentlig det er ganske vanlig, de har vel ikke det filteret vi har opparbeidet oss gjennom årenes løp ;) Den delen som har med intuisjon å gjøre er sikkert ikke lagt så demper på.

Anonymous poster hash: d4b29...f91
Skrevet

Vil vel ikke kalle barnet mitt synsk, men hun sa at jeg hadde baby i magen før jeg selv visste det. Det var ene og alene derfor jeg testet. Hun sa også at babyen var borte, da jeg ikke visste at det hadde stoppet opp i uke 14. Neste graviditet proklamerte hun igjen, for så å si meg når det hadde gått galt. Ved 3.graviditet(og som gikk bra) sa hun ingenting, men jeg sa til mannen at om hun sier noe nå, går jeg i bakken!! Ellers har jeg ikke lagt merke til noe annet som kan virke uforklarlig, men synes dette var merkelig nok.

Anonymous poster hash: ba2e4...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...