frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 (endret) .... som har vært med på å sponse shoppebonanza på HAY og Moods of Norway bla jakka her http://www.moodsofnorway.com/no/womens/apparel/outerwear_and_coats/beate-sand . Endret 26. juni 2013 av frk Nilsen
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 Hva kjøpte du? Link? Bilder? akkurat lagt ut link til jakka
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2013 Et par av disse lysestakene fra HAY Den grønne rektangelputa
Gjest Siklerotte Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Satt og lurte på hva fint jeg kunne si hvis jeg ikke likte jakken, men det var jo bare å glemme, for der var jo en søt og fin trench coat! Den blir jo fin til en av dine søte kjoler!
Gjest Siklerotte Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Alt var kult! Vellykket shoppingrunde!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Jakka var kjempefin. Hay er ikke helt meg ser jeg. Jeg er mer Eva Solo.
Gjest sug lut Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Skatteetaten er vår venn i dag, ja. Hay-lysestakene var kjempefine!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Hm...., jeg sitter her og lurer på hva jeg skal bruke mine 150 kr på. Klarer ikke bestemme meg.
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2013 Hm...., jeg sitter her og lurer på hva jeg skal bruke mine 150 kr på. Klarer ikke bestemme meg. Er det noe å lure på? De går jo rett til vinmonopolet
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Hm...., jeg sitter her og lurer på hva jeg skal bruke mine 150 kr på. Klarer ikke bestemme meg. Er det noe å lure på? De går jo rett til vinmonopolet Da blir mannen min veldig happy.... ettersom jeg ikke har drukket alkohol på sånn omkring 17 år
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2013 Hm...., jeg sitter her og lurer på hva jeg skal bruke mine 150 kr på. Klarer ikke bestemme meg. Er det noe å lure på? De går jo rett til vinmonopolet Da blir mannen min veldig happy.... ettersom jeg ikke har drukket alkohol på sånn omkring 17 år Du får investere i et fond eller betale med på lån med slike astronomiske summer om du ikke vil kjøpe vin til mannen
bIomstre Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Opplagt at jeg liker jakka, da jeg har den selv! Min må ha vært et trøstekjøp pga skattesmell den da...
Gjest Ziva Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Happy shopping. Jeg får mine i august. Sendte inn papirutgaven bare for å irritere skatteetaten og "belønningen" blir utbetaling i august.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Og nå fikk du meg selvfølgelig til å se på Moods sin nettside, frk. Nilsen, og der var det noe jeg trenger, men størrelsen min er veldig utsolgt. Og jeg tåler egentlig ikke å trenge noe og samtidig ikke få det. Det mest irriterende på jord. Google-jakt i morgen.
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #16 Skrevet 26. juni 2013 Ingen moods i nærheten?? Var på den i Bogstadveien i dag, veldig bra utvalg
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 26. juni 2013 Og nå fikk du meg selvfølgelig til å se på Moods sin nettside, frk. Nilsen, og der var det noe jeg trenger, men størrelsen min er veldig utsolgt. Og jeg tåler egentlig ikke å trenge noe og samtidig ikke få det. Det mest irriterende på jord. Google-jakt i morgen. Nå fikk jeg opp på FB at det er superdupersalg i morgen med 30% i butkkenen og nettbutikken
Gjest Siklerotte Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Nei, dessverre - og det har jeg aldri hatt behov for å tenke eller finne ut av før nå. Nå synes jeg det er fryktelig synd... Jeg tviler også litt på at de har størrelsen i butikken, optimistisk som jeg er (det er alltid masse medium igjen, slår jo aldri feil), men jeg kan jo alltids ringe og spørre og få noen til å hente for meg. Håpet lever!
ms.Pond Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 Så fine gaver skatteetaten gir i år! Håper jeg også får noen. Men vanligvis er det kun et tiggerbrev i postkassa. De er tydeligvis selektive på hvem som får gaver, kanskje det bare er de snille barna som får det. Kanskje jeg kan bruke det påskuddet til jul også, hvis ungene er snille så får de gaver, og hvis de er slemme, så får de betalingskrav?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå