Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 min sønn fyller år til helgen, og jeg har begynt og tenke på hvilke kaker jeg skal bake. Skal bake tre kaker. hvilke pleier dere og bake, selskap er med både barn og voksne. Anonymous poster hash: 01f09...727
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Pavlova og oreokake Anonymous poster hash: b6db0...4c1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Mitt forslag til 3 kaker: Gulrotkake (denne er fantastisk: http://kristinsmiddagstips.blogspot.no/2011/09/verdens-beste-gulrotkake.html) En bløtkake, gjerne med friske bær eller bærmousse i hvert fall i ene laget - pynt med bær og krem En form for sjokoladekake - kan være oreokake, snickerskake, sarah bernhardt (lett i langpanne!) eller vanlig sjokoladekake. Snickerskake er veldig veldig godt med litt vaniljeis til om du velger å ikke pynte med krem. Et annet forslag er å lage bløtkake og så lage resten som minimuffins - da kan du fint ha 2-3-4 forskjellige muffins. Lager du de store spiser folk bare en enkelt, så minimuffins er veldig greit. Anonymous poster hash: fec62...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå