Gå til innhold

hvilke kaker lager dere til bursdag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn fyller år til helgen, og jeg har begynt og tenke på hvilke kaker jeg skal bake. Skal bake tre kaker. hvilke pleier dere og bake, selskap er med både barn og voksne.



Anonymous poster hash: 01f09...727
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pavlova og oreokake

 

Anonymous poster hash: b6db0...4c1

Skrevet

Gulrotkake

Sjokoladekake

Ostekake

Bløtkake

Skrevet

Mitt forslag til 3 kaker: 

 

Gulrotkake (denne er fantastisk: http://kristinsmiddagstips.blogspot.no/2011/09/verdens-beste-gulrotkake.html)

 

En bløtkake, gjerne med friske bær eller bærmousse i hvert fall i ene laget - pynt med bær og krem

 

En form for sjokoladekake - kan være oreokake, snickerskake, sarah bernhardt (lett i langpanne!) eller vanlig sjokoladekake. Snickerskake er veldig veldig godt med litt vaniljeis til om du velger å ikke pynte med krem.

 

Et annet forslag er å lage bløtkake og så lage resten som minimuffins - da kan du fint ha 2-3-4 forskjellige muffins. Lager du de store spiser folk bare en enkelt, så minimuffins er veldig greit. 



Anonymous poster hash: fec62...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...