Gå til innhold

Voldelig mann/far, med ny dame.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen/far er voldelig, barn blir flyttet til fosterhjem. Mor flytter ut, og begynner hos psykolog. Mannen/far har vært i arrest pågrunn av vold.

De er skilt i 1 år, og mannen/far har fått seg ny kjæreste.

Men hvordan kan det gå slik, far og den nye damen har det supert, hun sier at mennesker ser på hverandre forskjellig, og at han er verdens beste osv osv??? Kan noen forandre seg sånn helt plutselig?

Anonymous poster hash: c6b80...d65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen/far*
Og hun= Nye damen.

Anonymous poster hash: c6b80...d65
Skrevet

Neppe, det kommer nok fram etterhvert.

Skrevet

Mannen var nok ikke voldelig i starten av sitt forrige forhold heller, altså hadde han vært voldelig fra dag tror du kvinnen ville blitt kjæreste og fått barn sammen med denne mannen?

Anonymous poster hash: b2438...c3d
Skrevet

Jeg tror ikke det. Men håper.

Min eks var voldelig og jeg måtte rømme ut v forholdet til slutt.

Han har en ny kone og har fått barn med henne. Jeg tenker ofte på henne, og håper inderlig at hun har det bra og at han har forandret seg. Men jeg tviler...

Anonymous poster hash: 30984...b2b

Skrevet

Jeg har tro på at mennesker kan ta tak i seg selv og gjøre noe med problemet. Jeg har også tro på at man lar seg provosere mer av enkelte mennesker enn andre. Men mest sannsynlig så er forholdet såpass ferskt at han enda klarer å holde seg i skinnet.

Skrevet

Med mindre denne mannen har tatt tak i problemet og skaffe seg hjelp så nekter jeg og tro at denne mannen har hatt full forvandling sånn helt på egen hånd. Men om han har innsett at han har et alvorlig problem og oppsøkt psykolog /lege og fått behandling/medisiner så muligens han er blitt en "ny mann". Men noe sier meg at denne nye kjæresten ennda ikke har hatt noen krangler med han, har bod sammen med han, sett han full osv enda så dermed er hun helt blind, helt til hun sier noe som kommer til og provosere han og da smeller det.

Skrevet

Ja, det er mulig. Det er tvilsomt, men det er mulig.

Aat en mann er voldelig med en partner, behøver ikke bety han er voldeli mot andre.

Anonymous poster hash: b20fb...d47

Skrevet

Det er nok mulig. Eksen min var verdens snilleste, aldri aggressiv eller voldelig mot meg. Han begynte å rundjule den nye dama si bare noen måneder inn i forholdet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...