Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Type holder rundt en spesiell jente hele kvelden. Koser på henne. Holder i hånden osv. Han kan ikke bry seg veldig om dama som sitter hjemme og venter på han?? Anonymous poster hash: 9ec2c...a26
*SommerFrisk* Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Nei. vil ikke tro det . Hva tenkte du på?
Elsker livet Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Kan godt hende han er glad i dama si, men ikke er så veldig empatisk.
nagini Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Det du beskriver er jo ikke flørting, men mye mer. Flørting er lov, å sitte og kose, holde hånden etc er laaangt over streken.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Hva er det da, om det ikke er flørting? Bare lurer, for jeg har sett mange av de på fest.. En venninne bedyrer at kjæresten hennes elsker henne, selv om han holder på sånn Anonymous poster hash: 9ec2c...a26
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 flere med meninger om dette? Anonymous poster hash: 9ec2c...a26
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Det kommer litt an på. Er det snakk om tilfeldige damer eller en god venninne av ham? Jeg har en veldig god kompis, og vi er en nær vennegjeng. Jeg er også god venninne med kona hans. Både jeg og andre venninner kan sitte og holde rundt ham, og ha en flørtende tone med ham på fest. Vi mener ingenting med det, annet enn at vi er glade i hverandre på et vennskapelig plan. Vi har heller ingen problemer med å gjøre det forann partnerne våre heller. Jeg tenker ikke over det om min mann og en av mine venninner holder på på denne måten heller. Vi har vært igjennom mye sammen over flere tiår, og jeg stoler på dem alle. Anonymous poster hash: 8e29c...0a5
N.N Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Det der er langt forbi flørting, i mine auge. Uansett. Men i tilfellet som #9 beskriv ser eg ikkje noko gale i det, men ein bør likevel vere varsam. Skal ikkje meir til enn at ein av dei i gjengen har ein dårleg dag, så kan det bli trøbbel i paradis. Spesielt dersom den eine er ein del av eit forhald som skrantar, eller er inne i ein litt dårleg periode.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Jeg forstår ikke poenget med å flørte med andre og hige etter oppmerksomhet ute på byen når man har partner. Alt for mange neglisjerer eget forhold og tar partner for gitt samtidig som de mener at det er "sunt" å flørte med andre og få oppmerksomhet. Hadde flere flørtet på daglig basis med sin egen partner og jobbet med forholdet så hadde skilsmisseraten gått betydelig ned. De fleste skilsmisser i min vennegjeng har skjedd enten som resultat av utroskap eller at partneren har gått piss lei av å bli tatt for gitt hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Type holder rundt en spesiell jente hele kvelden. Koser på henne. Holder i hånden osv. Han kan ikke bry seg veldig om dama som sitter hjemme og venter på han?? Anonymous poster hash: 9ec2c...a26 Nei! Dette er mer enn bare flørting. Anonymous poster hash: 8805d...10a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Dette kaller jeg ikke å flørte, men å legge an på/legge inn aksjer.... Anonymous poster hash: 3c730...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå