Gå til innhold

Menn som flørter med andre damer på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Type holder rundt en spesiell jente hele kvelden. Koser på henne. Holder i hånden osv. Han kan ikke bry seg veldig om dama som sitter hjemme og venter på han??

Anonymous poster hash: 9ec2c...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. vil ikke tro det . Hva tenkte du på?

Skrevet

Niks.

Skrevet

Kan godt hende han er glad i dama si, men ikke er så veldig empatisk.

Skrevet

Det du beskriver er jo ikke flørting, men mye mer. Flørting er lov, å sitte og kose, holde hånden etc er laaangt over streken.

Skrevet

Hva er det da, om det ikke er flørting? Bare lurer, for jeg har sett mange av de på fest.. En venninne bedyrer at kjæresten hennes elsker henne, selv om han holder på sånn

Skrevet

flere med meninger om dette?

Skrevet

Det kommer litt an på. Er det snakk om tilfeldige damer eller en god venninne av ham? Jeg har en veldig god kompis, og vi er en nær vennegjeng. Jeg er også god venninne med kona hans. Både jeg og andre venninner kan sitte og holde rundt ham, og ha en flørtende tone med ham på fest. Vi mener ingenting med det, annet enn at vi er glade i hverandre på et vennskapelig plan. Vi har heller ingen problemer med å gjøre det forann partnerne våre heller. Jeg tenker ikke over det om min mann og en av mine venninner holder på på denne måten heller. Vi har vært igjennom mye sammen over flere tiår, og jeg stoler på dem alle.

Anonymous poster hash: 8e29c...0a5
Skrevet

Det der er langt forbi flørting, i mine auge. Uansett. Men i tilfellet som #9 beskriv ser eg ikkje noko gale i det, men ein bør likevel vere varsam. Skal ikkje meir til enn at ein av dei i gjengen har ein dårleg dag, så kan det bli trøbbel i paradis. Spesielt dersom den eine er ein del av eit forhald som skrantar, eller er inne i ein litt dårleg periode.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg forstår ikke poenget med å flørte med andre og hige etter oppmerksomhet ute på byen når man har partner. Alt for mange neglisjerer eget forhold og tar partner for gitt samtidig som de mener at det er "sunt" å flørte med andre og få oppmerksomhet. Hadde flere flørtet på daglig basis med sin egen partner og jobbet med forholdet så hadde skilsmisseraten gått betydelig ned. De fleste skilsmisser i min vennegjeng har skjedd enten som resultat av utroskap eller at partneren har gått piss lei av å bli tatt for gitt hele tiden.

Skrevet

Type holder rundt en spesiell jente hele kvelden. Koser på henne. Holder i hånden osv. Han kan ikke bry seg veldig om dama som sitter hjemme og venter på han??

Nei!

Dette er mer enn bare flørting.

Anonymous poster hash: 8805d...10a

Skrevet

Dette kaller jeg ikke å flørte, men å legge an på/legge inn aksjer....

Anonymous poster hash: 3c730...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...