Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Som klager på at de som har det hvitt og grått mangler personlighet og er gørrkjedelige, = dere ønsker så hardt å ha råd til dette selv.Men siden dere nok bare må infinne dere med at dere aldri vil få råd til å ha PERSONLIGE og v*vakre* hjem, så føles det deilig å forsøke å krenke de som faktisk har det -men forsøker noen å drite ut de som har en fant fra hver bygd, da beskytter dere Dere som mener at lego teck, reima teck, RL, gant osv er idiotplagg og merker, som ikke har bedre kvalitet enn en vinterdress i vatt fra Cubus, jeg tenker at dere drømmer om å kunne bruke penger på dette til deres egne barn, men at dere ikke har mulighet, om det er fordi dere ikke gidder å jobbe eller hva det er, vet ikke jeg. Men patetisk er det.Flaut forsøk på å rettferdiggjøre deres egen mangel på å prioritere pengene.Osv i lange baner... Stjerner er så stygt? Chabby Chik er så grelt?Ja? Og det er ikke den liatorp soffaen du sitter i eller?Synes det er ekstrem mangel på folk som har respekt for at andre har mer, når dere forventer respekt for at dere har mindre!Dropp snusen og røyken og bruk de penga på ungene istede.NB! : Dette gjelder ikke alle som ikke har penger eller prioriterer rart. Det gjelder KUN de av dere som har en syk trang til å kalle oss andre som har penger, eller prioriterer riktig, for rare som trur ditt og datt.Jeg signerer ikke med Nick denne gangen. Og dette må vel være første gang jeg ikke gjør det. Dere vet hvem jeg er, men jeg gidder rett og slett ikke å ha hele DIB på nakken Anonymous poster hash: 0cd7b...88c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Hæ?? Er du hun paprika-damen? Anonymous poster hash: ed9ff...a91
Young&coolmama;) Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Jøss, dette var da noe å sitte å fundere over;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Haha, tipper at monsterbrukene kjenner deg igjen på den elendige stavekompetansen din. Har du overveid å lese igjennom innleggene dine før du poster dem eller er du en kunnskapsløs men godt gift gold digger som ikke greier å se feilene? Da vil jeg mene du burde prioritert skolegangen din en anelse høyere fremfor å bruke tiden din på å klatre opp på den aller høyeste hesten du kunne finne i stallen... Anonymous poster hash: 6389c...f96
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Hæ?? Er du hun paprika-damen? Anonymous poster hash: ed9ff...a91 Dette kom som en bombe! Patetisk er du. Anonymous poster hash: 34fa3...a3f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Haha, tipper at monsterbrukene kjenner deg igjen på den elendige stavekompetansen din. Har du overveid å lese igjennom innleggene dine før du poster dem eller er du en kunnskapsløs men godt gift gold digger som ikke greier å se feilene? Da vil jeg mene du burde prioritert skolegangen din en anelse høyere fremfor å bruke tiden din på å klatre opp på den aller høyeste hesten du kunne finne i stallen... Anonymous poster hash: 6389c...f96 HA HA! Det er akkurat sånne som deg jeg mener Føler deg truffet, og går rett i forsvar og rett til personangrep. Trur kanskje du burde studere et par ting selv, som f.eks det å kunne holde seg saklig. nuff said bout you ! oi,,, stava jeg det siste feil? Du køddeR? Anonymous poster hash: 0cd7b...88c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Haha, tipper at monsterbrukene kjenner deg igjen på den elendige stavekompetansen din. Har du overveid å lese igjennom innleggene dine før du poster dem eller er du en kunnskapsløs men godt gift gold digger som ikke greier å se feilene? Da vil jeg mene du burde prioritert skolegangen din en anelse høyere fremfor å bruke tiden din på å klatre opp på den aller høyeste hesten du kunne finne i stallen... Anonymous poster hash: 6389c...f96 HA HA! Det er akkurat sånne som deg jeg mener Føler deg truffet, og går rett i forsvar og rett til personangrep. Trur kanskje du burde studere et par ting selv, som f.eks det å kunne holde seg saklig. nuff said bout you ! oi,,, stava jeg det siste feil? Du køddeR? Anonymous poster hash: 0cd7b...88c Eeeeeh, HÆ? Ja, jeg tipper du får mye seriøse svar på det dumme innlegget ditt, kanskje du til og med får prisen for månedens beste og smarteste innlegg i tillegg? *ironi* Selvinnsikt er gull, vettu -som man roper i skogen får man svar. Anonymous poster hash: 6389c...f96
Øyne som ser!! Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Du virker bare matralistisk og du vil vise verden hvor god råd du har. Ikke alle folk med penger bryr seg om sånne uviktige ting som tydeligvis svirrer rundt i din verden.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Haha, tipper at monsterbrukene kjenner deg igjen på den elendige stavekompetansen din. Har du overveid å lese igjennom innleggene dine før du poster dem eller er du en kunnskapsløs men godt gift gold digger som ikke greier å se feilene? Da vil jeg mene du burde prioritert skolegangen din en anelse høyere fremfor å bruke tiden din på å klatre opp på den aller høyeste hesten du kunne finne i stallen... Anonymous poster hash: 6389c...f96 Kanskje du burde lære deg kommaregler? Anonymous poster hash: 1be93...011
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er høyt utdannet (i motsetning til deg, antar jeg), og har svært god økonomi. Likevel synes jeg at grått, hvitt, stjerner og chabby chic er dørgende kjedelig, og foretrekker heller et spennende interiør. Anonymous poster hash: d0010...fb8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Haha, tipper at monsterbrukene kjenner deg igjen på den elendige stavekompetansen din. Har du overveid å lese igjennom innleggene dine før du poster dem eller er du en kunnskapsløs men godt gift gold digger som ikke greier å se feilene? Da vil jeg mene du burde prioritert skolegangen din en anelse høyere fremfor å bruke tiden din på å klatre opp på den aller høyeste hesten du kunne finne i stallen... Anonymous poster hash: 6389c...f96 Kanskje du burde lære deg kommaregler? Anonymous poster hash: 1be93...011 Ja, kanskje det, fremfor å bruke tiden min på å kjøpe en bedre sofffffffa enn Liatorp? ;-) Dessuten har vi ikke like kommaregler der jeg kommer fra, men har lært meg å skrive sånn ca norsk likevel. Beklager om du følte deg støtt over de dårlige kommaene mine, håper du greide å forstå hva jeg skrev likevel. Anonymous poster hash: 6389c...f96
Bustetroll Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Pøh... Joda, det hadde vært deilig å kunne velge og vrake mellom ALT. Men noen med penger er slik at de skal ha den dyreste, nettopp fordi den er dyrest, ikke fordi den er finest. Og DET er idioti for meg.Du har jo til og med damer fra f.eks bærum som har med seg egne bæreposer fra dyre butikker, for de vil ikke vise at de har handlet på f.eks cubus.De med penger skal da få lov til å kjøpe hva de vil.Men kjøp det som er fint og har kvalitet, enten det er kjempedyrt, normalpris, eller lavpris. Ikke kjøp ting fordi koster penger for å sette en prislapp på seg selv.Og forresten, jeg syntes den hvite fine stilen du babler om er veldig fin. Men alt dette kan også kjøpes på NILLE , EUROPRIS, IKEA og CLAS OHLSON!! Trenger ikke være rik, for å ha stil Endret 26. juni 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 ER jo mye kulere å være miljøbevisst og velge gjenbruk? Ha ha, sånne som deg er pinlig. Anonymous poster hash: ed9ff...a91
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Huff, dette innlegget var så teit at jeg ikke skjønner hvorfor jeg gidder å svare en gang... Anonymous poster hash: 4a3b8...fb8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 Hva er Liatorp?????? Anonymous poster hash: e7c04...afb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #20 Skrevet 26. juni 2013 Men HI, hva kan du ellers da, foruten det å ha vanvittig god peiling på interiør? Anonymous poster hash: d0010...fb8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #21 Skrevet 26. juni 2013 Personlighet er en fin bil Anonymous poster hash: ed9ff...a91
ostepop123 Skrevet 26. juni 2013 #22 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Du kaller - helt uprovosert - folk for patetiske, men blir sur når du får personangrep tilbake? Jadddaaa! For ordens skyld er jeg selv altså hverken opptatt av shabby chic (ja, det staves slik) eller stjerner, og barnet mitt har klær fra både histen og pisten. Men jeg gidder altså ikke kritisere dem som velger annerledes enn meg, med mindre det har alvorlige konsekvenser. Endret 26. juni 2013 av ostepop123
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #23 Skrevet 26. juni 2013 Tror du virkelig at eneste grunnen til at folk ikke har det som deg er at de ikke har råd? Anonymous poster hash: 47d7d...59e
Bebe_ Skrevet 26. juni 2013 #24 Skrevet 26. juni 2013 Er HI Villa Paprika damen? Hun har jo slik kjedelig stil, og IKKE kan skrive. Noen la ut et innlegg om hennes soverom i går, kanskje hun følte seg truffet og måtte inn her å få ut sin frustrasjon. Ikke alt dyrt er bra. F. Eks jeg hadde aldri kjøpt en pute til 399,- i hennes butikk, når jeg kan få kjøpt 2 som er finere for samme pris. Synes hun har tatt seg litt over vannet. Jeg har penger, men bruker det på andre ting og hakker ikke ned på andre for å få det bedre selv. Så patetisk, det er bare du HI.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #25 Skrevet 26. juni 2013 Er det ikke utrolig flaut å legge ut noe så idiotisk når alle skjønner hvem du er fra en blogg der du har fullt navn på deg selv? Btw: stakkars unger som må vokse opp i et sånt interiør-stæsj Anonymous poster hash: ed9ff...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå