Elsker livet Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Sprayer eller tar litt zalo og vasker med en svamp, skyller før og etter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Jif skurekrem, microfiber og børster. Tenkte ikke renhold da vi kjøpte dusj og endte med en med uendelig mange kriker og kroker hvor det gror svertesopp.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Jif baderom på glassdørene, tørker over med klut og skyller til slutt. På fliseveggene i dusjen bruker jeg en jifskrubbsvamp (aner ikke hva den heter...), som er beregnet til å bruke på fliser. Den bruker jeg på gulvet også. Anonymous poster hash: edb3c...be9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Har kjøpt inn sitron og skal prøve det på dusjdørene for første gang Anonymous poster hash: f235c...404
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Gjelder spørsmålet badekar også? Jeg svarer uansett. Sprayer med Ajax bad, og dynker kluten først i varmt vann, og så i Ajax universalrengjøring (gul, stor greie). Så skrubber jeg for harde livet. Av og til tar jeg sluken med klor for å løsne såperester jeg ikke får fatt på når jeg vasker. Samme gjelder vask og toalett, unntatt i toalettskålen. Der bruker jeg Ajax bad, og Jif skurekrem. Også her bruker jeg klor med jevne mellomrom, da doskålen innimellom blir litt misfarget der vannet stanser, uansett hvor mye jeg vasker. Anonymous poster hash: 1a8e8...447
silje1989 Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 bruker jif baderom. Sprayer på, lar virke noen minutter. Så tørker jeg over med en fuktig klut.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Bruker sitron og salt på mine glassdører, funker som bare det. Deler sitron i to, dypper "flaten" i midten i salt, skrubber lett over, lar virke litt og spyler over:-) Anonymous poster hash: 2aea9...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå