Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg brukte NAN da jeg fant ut at jeg ikke kunne amme mer, rett og slett fordi det var det eneste jeg visste om. Da jeg en dag så i butikken at hipp sin versjon var økologisk, og i tillegg halvparten av prisen, byttet jeg ganske raskt over . Fikk også høre at NAN gav babyer mye luft i magen, som stemte veldig. Vesla har aldri hatt luftplager etter jeg byttet til Hipp sin MME. Samboer kjøpte faktisk en med NAN for noen uker siden ved en feil, merket bare etter 1 måltid at hun prompa som bare det.
Samboer er tvilsom til Nestlè generelt, og jeg ganske skeptisk selv.

Ser bare på middagsglassene, hvor stor forskjellen er på Hipp og Nestlè sine.
Hipp er rent og naturlig med en fin konsistens.
Nestlè sin derimot.. Åpner lokket, der ligger det 3 cm med olje på toppen, så må man røre det sammen for å få en normal konsistens. Det virker jo så kunstig og rett og slett ekkelt.. 

Hva mener dere?
Går dere for Hipp eller Nestlè ?

Endret av Skeptisimo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste erfaringen jeg har ifra HIPP sine middagsglass er at den maten setter flekker på klær og smekker som ikke går av ( ikke med vanish heller) synes det er rart siden den er øklogisk, skulle trodd det var motsatt, men ikke opplevd det med nestle sin ! HIPP sin MME kunne vi bare glemme siden gutten her gulpet noe helt forferdelig av den :( Ville helst brukt den siden den er økologisk og en del billigere (enda billigere på KIWI siden dem kutter moms på økologiske varer :) )

Anonymous poster hash: f026a...1a1

Skrevet

Brukar middagsglas frå forskjellige produsentar fordi utvalet er dårlig og eg vil variere kva ho får (heime et ho heimelaga mat for tida, men ca halvparten av middagane får ho andre stader). Ho har lagt sin elsk på fiskegrateng frå småfolk. Av mme føretrekk vi Hipp, men det er sjeldnare og sjeldnare vi finn nr 3 og då blir det nan. Ho bryr seg lite om kva ho får.

Skrevet

Kjøper aldri Nestle.

Anonymous poster hash: b89bd...7f4
Skrevet

Vi går for den som passer babyen best.

Forrige baby foretrakk Hipp, gulpet ekstremt av NAN og fikk vondt i magen av Colletts. Småfolk/Semper gikk også bra, så den brukte vi i blant.

Neste baby får prøve seg frem den også.

Anonymous poster hash: ff442...cd8
Skrevet

Det er mindre jern i økologisk fordi reglene for tilstelninger er strenge. Babyer trenger jern, så vi går for nestle.

Anonymous poster hash: cc954...906

Skrevet

Gikk for det neste babyen ville ha og det var Nestlè

Skrevet

Brukar middagsglas frå forskjellige produsentar fordi utvalet er dårlig og eg vil variere kva ho får (heime et ho heimelaga mat for tida, men ca halvparten av middagane får ho andre stader). Ho har lagt sin elsk på fiskegrateng frå småfolk. Av mme føretrekk vi Hipp, men det er sjeldnare og sjeldnare vi finn nr 3 og då blir det nan. Ho bryr seg lite om kva ho får.

Hehe min liker faktisk ikke stort annet enn hipp. Prøvd noen fra nestle men konsistensen er for tjukk og knudrete for henne så hun bare brekker seg. Det eneste hun får i seg fra nestle er 4 mnd'glassene med pure og frukt

Skrevet

Her kjøper vi kun grøt og går til min store overraskelse for Nestle. De er lettere å røre ut og har smartere pakninger, synes jeg. Også faller de godt i smak hos vesla.

Skrevet

Her kjøper vi kun grøt og går til min store overraskelse for Nestle. De er lettere å røre ut og har smartere pakninger, synes jeg. Også faller de godt i smak hos vesla.

Noen nestlè grøter har jeg faktisk kjøpt, de er veldig gode, men jeg syntes hipp sine er lettere å røre jeg da, syntes nestlè sine blir så klumpete. Men  har jo ikke prøvd alt enda, he he

Skrevet

Er egentlig Småfolk sine grøter jeg synes er mest håpløse. Eskene blir ikke tette og jeg får ikke til å røre dem ut. Hipp er forsåvidt ok.

Skrevet

Hipp. Og Holle sine grøter.

Nestlé kommer ikke innenfor våre dører i noen varianter. 

Skrevet

Er HIPP billigere enn Nan? Det var omvendt når jeg hadde liten en sist.

Skrevet

NAN er billigere enn Hipp hvis man ser på liter prisen og ikke hva en pakke koster.

Her bruker vi Nestlé sine produkter fordi det var det som funket best for oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...