Gå til innhold

Jeg er så flau


Anbefalte innlegg

Skrevet

:ph34r:

Jeg har akkurat fått min andre fartsbot til tross for at det er knapt ett år siden sist. Jeg glemte meg litt i en 60 sone, og ble tatt av en av mine nærmeste "naboer" som er politi/lensmann. Jeg har vært veldig påpasselig siden sist, og har til og med begynt å bruke cruisekontrollen aktivt for å ikke være for hard på gassen, men tydeligvis til ingen nytte. Det ble ikke så godt mottatt sist, og vurderte ett øyeblikk og bare betale og holde det for meg selv. Først følte jeg meg veldig dum mens jeg ventet på regningen, deretter fikk jeg en klump i halsen på vei hjemover, og nå er  jeg flau. Men syns egentlig det er ustyrtelig morsomt at fru god moral klarer å sette seg i slik situasjoner med jevne mellomrom  :lol: Sist påstod min mann at det var unormalt at kvinner kjørte bil på en slik måte at de fikk bøter, men det kunne dere fortelle meg at ikke er tilfelle.

 

Hvordan har dere andre følt dere? Tatt det som en mann? Eller vært pinlig berørt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet (endret)

Ville vel bare tenkt at det er sure penger og totalt unødvendig.  Har aldri fått bot selv, men har tråkket for hardt på gassen en del ganger ja. 

Endret av LisaGikkTilSkolen
Skrevet

Totalt unødvendig ja, men pengene bryr jeg meg ikke om, var ikke mer enn 1600.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg har også fått bot to ganger og var kjempeflau! Ikke minst fordi jeg hadde barna med begge gangene - det er mamma'n sin som går foran med godt eksempel det :(

 

Begge gangene var jeg litt over i 50 sonen, så det var ikke akkurat råkjøring, men det er jo mer alvorlig å kjøre i 55 i 50 sonen enn i 85 i 80 sonen...

 

Det er sure penger, men vel fortjent for oss "råkjørere". Men gu, så lett det er å være bare bitte litt for hard på gassen :(

Skrevet

Jeg er ekstrem når det gjelder å tråkke pedalen til bunns... Men aldri har jeg blitt stoppet i kontroll! Helt utrolig. Jeg har kun flaks, for forsiktig er jeg ikke. Jeg prøver å være flinkere, men så stresser jeg, jeg tenker meg ikke om, jeg glemmer fartsgrensa, jeg drømmer meg bort.... 

Jeg ville nok blitt skamfull over å bli stoppet, jeg skal liksom være en god mor og et godt forbilde. Jeg skal jo være en lovlydig person! Høh. 



Anonymous poster hash: f668b...941
Skrevet

Jeg hadde også barna med, det er tydeligvis dagens snakkis, og regner med de ikke kan vente med å fortelle den store begivenheten i barnehagen og til venner.

Skrevet

 

Jeg er ekstrem når det gjelder å tråkke pedalen til bunns... Men aldri har jeg blitt stoppet i kontroll! Helt utrolig. Jeg har kun flaks, for forsiktig er jeg ikke. Jeg prøver å være flinkere, men så stresser jeg, jeg tenker meg ikke om, jeg glemmer fartsgrensa, jeg drømmer meg bort.... 

 

Jeg ville nok blitt skamfull over å bli stoppet, jeg skal liksom være en god mor og et godt forbilde. Jeg skal jo være en lovlydig person! Høh. 

 

Anonymous poster hash: f668b...941

 

 

 

Jeg tror jeg har mye uflaks. Det er omtrent aldri kontroller her, og jeg kjører i grunnen pent. Men nå i turistsesongen ser det ut som de ligger å lurer i enhver busk selv om dette er å regne som langt til skogs.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja ja, sånn skjer. Mannen var nummeret fra og miste hele lappen her for en stund siden. Så har man kanskje lært til neste gang :)

Skrevet

Jeg har aldri fått en eneste bot, men det er kun flaks! ;)

 

Jeg er smånervøs når det gjelder politi, blir helt stressa når jeg ser at de har kontroll en plass selv om jeg holder farten og har alt på plass :P

Heldigvis har jeg bare kjørt forbi maks 2 kontroller på de 10 årene jeg har hatt lappen :o

 

Jeg hadde nok vært flau og ukomfortabel der og da (når jeg ble stoppet), og evnt irritert meg over å måtte betale bot (i ettertid), men ellers hadde jeg nok ikke brydd meg så mye :P



Anonymous poster hash: dba66...80c
Skrevet

Sånt som skjer, men hadde nok vært litt flau likevel. Man "burde" vite bedre.... :P



Anonymous poster hash: e44fb...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...