Gjest sug lut Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 http://www.dagbladet.no/2013/06/26/kultur/meninger/debattinnlegg/kronikk/ytringsfrihet/27895225/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg må si meg enig med denne jeg, selv om jeg i utgangspunktet er en ivrig forsvarer av ytringsfrihet og retten til å ikke være helt politisk korrekt. Det er en viktig del av det å leve i et demokrati- at også de man ikke er enig med og de med meninger på tvers av det som er allment akseptert også skal få ytre seg. Dog mener jeg Fritt Ord bør signalisere og støtte opp omkring noe helt annet enn det denne vattnissen står for. Men du? Hele tiden mens jeg leste denne kunne jeg ikke fri meg fra å tenke at den gjengse dibber, iallfall de som frekventerer det mest populære forumet her, ville blitt altfor forvirret av alle fremmedordene. Du vet, når rosabloggere, VGNett og Se & Hør er hovedlektyre, utvikles ikke akkurat ordforrådet. Eller hjernekapasiteten, for den del..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Liker fritt ord og at de gjør sånne ting som er "feil". Ytringsfrihet er så vanskelig, når folk vi ikke liker snakker.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Merker hjernen min er i feriemodus for jeg sovnet halvveis i artikkelen i går Note to self; ikke les annet en husmorlektyre på senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå