Gå til innhold

Noen som har peiling på Primolut her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt primolut en del ganger. Ikke for å utsette menstruasjon, men for å stoppe langvarige småblødninger for så å få mens. Har pleid å tatt 2 tabletter om dagen i 7-10 dager. Vet dette ikke er vanlig dose, men måtte gjøre det slik på grunn av bivirkninger.

Forrige uke begynte jeg igjen på primolut, denne gangen for å utsette mensen litt. Men så la jeg merke til at jeg hadde så få tabletter igjen så det holdt bare til 4 dager. Og nå får jeg ikke den blødningen som skal komme et par dager etterpå. Har alltid fått blødning 2 dager etter siste tablett.

Noen som vet om den blødningen ikke kommer fordi man ikke har tatt nok tabletter? Har jo hørt at blødning ikke kommer visst man er gravid, men det er det veldig liten sjanse for at jeg er. Og jeg har alle symptomene jeg pleier å ha på mens, som ømme bryster, mensmurringer som kommer og går osv..

Anonymous poster hash: 9c572...d95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lett for at du kan få litt hormonforstyrrelser hvis du sradig utsetter ned primolut. For sikkerhetskyld ville jeg tatt en graviditetstest siden dine symptomer og kan utløses tidlig i en graviditet; )

Anonymous poster hash: 7a156...fc5

Skrevet

Har ikke brukt det ofte.. Har vel brukt det ca. 4 ganger over 2 år. Og det var bare denne siste gangen jeg brukte det for å utsette mens. De andre gangene har vært for å stoppe langvarige blødninger. Syns bare det var rart at den blødningen som jeg pleier å få 2 dager etter siste pille ikke er komt på dag 4. Men ja, jeg skal ta en graviditetstest.

Anonymous poster hash: 9c572...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...