Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jeg skrubber og skrubber på fugene på badet, men jeg får de ikke lyse. Vi har nettopp kjøpt nytt hus, og har ikke hatt bad med fliser før, så er ny på dette Men fugene er tydelig mørkere der tidligere eier har pleid å gå, og vil gjerne ha de lik farge som resten av gulvet, så tar i mot alle tips med stor takk Anonymous poster hash: 3f4e1...797
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Det har jeg prøvd på og. Kjøpte inn de sterkeste vaskemidler, og skrubbet. Hjalp ikke. Ikke vet jeg, men jeg tror de grå fungene er kommet for å bli... Anonymous poster hash: 30c43...d7d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Det har jeg prøvd på og. Kjøpte inn de sterkeste vaskemidler, og skrubbet. Hjalp ikke. Ikke vet jeg, men jeg tror de grå fungene er kommet for å bli... Anonymous poster hash: 30c43...d7d usj da, det var jo ikke det svaret jeg ville ha... Anonymous poster hash: 3f4e1...797
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Har samme problem, mest i dusjen. Prøvde med klorin igår og fugene ble faktisk hvite. Anonymous poster hash: fc7c4...97a
It's all about me Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden. Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket. Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Vaskehjelp, her i huset.. Hva hun bruker, vet jeg ikke... Anonymous poster hash: 7ac20...342
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Coca cola Anonymous poster hash: e6f1e...417
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden. Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket. Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset Det gjorde jeg en gang, og fugene ble blå/grønne, strevde med å få det bort. Anonymous poster hash: fc7c4...97a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden. Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket. Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset Hvilket merke har dere? Anonymous poster hash: e397a...d0d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Puss lett, lett over med et fint sandpapir. Blir kritthvitt igjen. Men pass på å ikke ta for mye. Deretter; impregnere!!! Anonymous poster hash: cd490...fa5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Jif baderomssparay - men flisene blir litt klissete etterpå, så de må vaskes godt Anonymous poster hash: 7b4a2...bc1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden.Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket.Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset Hvilket merke har dere? Anonymous poster hash: e397a...d0d Dampvasker går bra ei stund så starter det og smuldre. Anonymous poster hash: 0985d...7fd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Tror det finnes en fugepenn i ulike farger også. Anonymous poster hash: 09d9b...4c3
It's all about me Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden. Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket. Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset Hvilket merke har dere? Anonymous poster hash: e397a...d0d Kärcher
It's all about me Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden. Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket. Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset Det gjorde jeg en gang, og fugene ble blå/grønne, strevde med å få det bort. Anonymous poster hash: fc7c4...97a Hvordan er det mulig? Bruker jo ikke noe kjemikalier, bare dampen fra kokende vann og litt trykk...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Dampvasker. Og det beste er at du trenger ikke skrubbe engang. Holder å føre den over fugene og møkka viker lydig til siden. Like genialt på vasken, møkk du ikke ante var der spruter fram fra sprekken rundt sluket. Stoffstolene til spisestuen blir som nye..... Det mest geniale vi har kjøpt til huset Det gjorde jeg en gang, og fugene ble blå/grønne, strevde med å få det bort. Anonymous poster hash: fc7c4...97a Hvordan er det mulig?Bruker jo ikke noe kjemikalier, bare dampen fra kokende vann og litt trykk... Ikke vet jeg. Min heter H2Ox5 mopp. Kanskje hadde jeg på for høy varme. Anonymous poster hash: fc7c4...97a
Soon to be mum Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Jeg har nettopp renset fugene i dusjen på vårt bad fordi vi snart skal ha visning da vi skal selge leiligheten vår. Vi kjøpte en sprayflaske med fuge-rensemiddel på en Maxbo. Jeg sprayet på middelet, lot det virke en stund, og skrubbet fugene med denne: http://www.enklereliv.no/sonic-scrubber.html Den er som en forvokst tannbørste, og fungerer helt utmerket. Vurderer å kjøpe flere for bruk på kjøkkenet og andre plasser i hjemmet. I tillegg til det børstehodet som følger med, kommer det også med et mindre spist børstehode, som jeg brukte til fugene. Det ble kjempebra! Endret 26. juni 2013 av Soon to be mum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå