Gå til innhold

Dere med partner som snuser, eller snuser selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det mye kyssing på dere?

Min mann snuser så og si hele tiden, og jeg fikser ikke å kysse han da. Smaker ekkelt og ser ekkelt ut, tennene hans blir jo brune av snusvannet og leppene likeså. Æsj!! Synes det er leit at nærheten med kyss blir borte. Prøver å få han til å slutte, og sier hver dag at det byr meg imot å kysse når han snuser. Vil ha ren munn å kysse på. Tips? Han bruker posesnus btw.

Anonymous poster hash: 0b61c...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det også lite kyssing. Han snuser så og si hele tiden. Jeg synes det stinker av ånden hans og ser forferdelig ut med brune fortenner pga snusen. Så det er bare på kveldene når vi skal legge oss det blir kyss, for da har han pusset tenna og ikke har snus-saft på tennene.

Anonymous poster hash: 3b905...26f
Skrevet

Jeg liker å slike rennende snus av tennene til mannen min jeg. Er det galt eller?

Anonymous poster hash: ba9d6...8e0

Skrevet

Blir det mye kyssing på dere?

Min mann snuser så og si hele tiden, og jeg fikser ikke å kysse han da. Smaker ekkelt og ser ekkelt ut, tennene hans blir jo brune av snusvannet og leppene likeså. Æsj!! Synes det er leit at nærheten med kyss blir borte. Prøver å få han til å slutte, og sier hver dag at det byr meg imot å kysse når han snuser. Vil ha ren munn å kysse på. Tips? Han bruker posesnus btw.

Begge snuser her i huset. 

Tror nok din mann har snusen litt for lenge under leppa når det renner langt ned på tennene, hehe :)

Vi har ikke noe problemer med nærhet og kyssing pga snus, men det kan jo også være fordi vi begge snuser? Vet ikke helt om det er derfor, eller fordi vi aldri har snusen så lenge i at det renner i munnen. 

Det hadde jeg selv likt svært dårlig. 

Anonymous poster hash: 01540...c37

Skrevet

Kjæresten min snuser, og jeg opplever bare en sjelden gang at den renner. Vi kysser ofte, men jeg foretrekker jo klart at den ikke er der :)

Hva med å bytte snusmerke? Jeg vet at her måtte han bytte merke fordi han plages med at snusen rant etter kort tid..

Skrevet

Mannen min sin snus renner aldri, men han må likevel spytte ut og skylle munnen før vi kysser. Og det gjør dessverre at det blir litt mindre kyssing, ja.

Anonymous poster hash: 8d135...a20
Skrevet

mannen snuser.. Vi kysser sjelden. Jeg liker ikke å kysse, annet en hadekyss, nattanuss osv

Anonymous poster hash: fba89...2c5
Skrevet

Begge snuser og ingen av oss har brune tenner med "snussaft" eller dårlig ånde. Syntes det dere forklarer høres ekstremt ut og ikke helt sånn det er her.

Begge snuser og ja, det blir mye kyssing.

Skrevet

Både jeg og sambo snuser posesnus, vet ikke med ham, men jeg har aldri snussaft som renner.. Har ikke sett det på sambo heller. Snuser Skruf med mintsmak, og det er i grunnen det eneste jeg kjenner av lukt fra sambo også... Har ikke misfargede tenner heller :-)

Skrevet

Her snuser vi begge to. Skruf med mintsmak, den renner ikke heller.

Anonymous poster hash: 848a8...498
Skrevet

Ingen av oss snuser, men om samboeren hadde begynt skulle han pent ha pusset tennene sine godt før han fikk kysse meg, ja! :P Begge har røkt tidligere, men nå som jeg er gravid har jeg logisk nok sluttet. Han røyker fremdeles (trapper ned gradvis slik at han slutter helt til fødselen), men får ikke kysse meg uten å ha pusset tennene :) Husker MOT-kampanjen fra ungdomsskolen som sa "å kline med en som røyker er som å kline med et askebeger" - og nå som jeg ikke røyker selv forstår jeg virkelig hva de snakker om :P Har aldri kysset en som snuser, men kan ikke tenke meg at det er noe bedre :P 

Skrevet

Hehe, okay :D

Bra det ikke bare er jeg som er fin på det, men at flere synes det er ekkelt :) Han sendte faktisk sms i dag etter jeg posta tråden her med teksten: "skal vi kline?". Svarte at: "nei, ikke sålenge du har snus!". Fikk svar tilbake: "Jeg snuser denne hvite nå..".

Haha, hva "denne hvite" er forno' vet ikke jeg, men sikkert en "penere" snus!? Vi får se når han kommer hjem om det blir noe nuss. Jeg er glad i kyssing :)

Han har sikkert hatt posen i for lenge som dere sier. Synes han har vært flink mtp. røyken. Han slutta nemlig på dagen med røyk da vi fikk beskjed om at vi måtte ty til prøverør for å få barn. Håper han greier å kutte snusen snart og :)

Skrevet

Jeg liker å slike rennende snus av tennene til mannen min jeg. Er det galt eller?

Anonymous poster hash: ba9d6...8e0

Hæhæhæ, neida, for all del, slikk så mye snusvann du vil for min del :P

Skrevet

Samboeren min snuser sånn pose snus..har ingen problemer med å kysse han :) Han snuser ikke så masse da,men kunne godt sluttet..:)

Skrevet

Han bruker posesnus, så det renner ikke. Vi kysser ikke så mye, men det er uavhengig av snusbruk. Jeg kjenner ikke at det lukter eller smaker, men jeg har kun tunga inni munnen hans ved "spesielle anledninger", og da har han ikke snus :P

Skrevet

Snus er så "turn of"! Så glad mannen sluttet. Æsj!

Anonymous poster hash: 370af...0f5
Skrevet

Gubben har kyssenekt når han har snusleppe:-p hadde han brukt posesnus hadde det ikke vært noe problem, men når klysene er så store som en knyttneve er det rett og slett heslig;-)

Så nei, det er ikke mye kyssing her i gården desverre.

Skrevet

Hehe :) Den ser jeg Ønsker*Drømmer*Håper :)

Kyssa han en gang når jeg var på mitt dårligste med hyperemesis. Kjente saltsmaken og smaken generelt av snus, å fytti grisen! Glad jeg sto ved kjøkkenvasken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...