Gå til innhold

Dere som har gifta dere etter dere fikk barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem passet barna? Vi kommer jo til å be de fleste vi kjenner som er barnevaktkandidater, så er på jakt etter tips til hvem vi kan bruke.

Anonymous poster hash: aea0d...c97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi annonserte etter barnevakt på nettet, hadde intervjuer og valgte ei super jente. Har brukt henne mye, også mye før bryllupet slik at vi kunne slappe helt av på selve dagen, trygg på at barnet hadde det bra. Hun var med i kirka og passet barnet der, og tok henne med hjem etterpå.

Ellers kan man spørre en ansatt fra barnehagen.

Skrevet

Vi hadde jenter på 15 årsmelding oss hele dagen.. Perfekt.. Og disse jentene tok dem med hjem på kvelden og la dem og sov hos oss til dagen etter.. Da tok mine foreldre over :)

Skrevet

Skrive med pad er irriterende.. Hadde to jenter på 15 år med oss hele dagen

Skrevet

Nabodama kom og hentet dem (da de trengte å bli kjørt), også hadde vi en barnevakt fra nabolaget som sov med barna hjemme hos oss. Hun var da 18 år og hadde passet de noen ganger før.

Skrevet

vi hadde ei jente på 17 år som hadde passet dem noen ganger tidligere! hun fikk 1000 kr for å passe dem fra kl 22.00 og til dagen etterpå i 15 tiden! kjempe flink var hun. laget middag til dem og lekte med dem ute. vi har 3 og yngste var da 9 mnd. min gravide svigerinne var med hjem og hjalp henne med legging da.

Skrevet

Nå giftet jeg meg før jeg fikk barn, men en venninne giftet seg nå i våres og barna hennes er 3 og 6 år gamle.

Hun fikk den ene studenten i barnehagen til å passe dem, hun er vel egentlig lærling og skal bli barne- og ungdomsarbeider, og tar på seg barnevaktjobber for barna hun kjenner fra barnehagen. Er vel to eller tre familier i barnehagen som har brukt henne litt og er veldig fornøyd. Hun er 18 år og kjører bil.

Anonymous poster hash: 651cf...b2b
Skrevet

Vurderer å gifte oss i utlandet om vi skal gifte oss en gang og for meg er det veldig naturlig at barna mine får bli med ettersom jeg ikke drikker alkohol til langt på natt:) For oss skal det være en familiedag:)

Anonymous poster hash: 9fb0f...24a
Skrevet

Vi inviterte med barna til venner og familie. Så hadde vi egen middag med lekeaktiviteter til barna i et siderom, mens vi spiste. De ble da passet av to førskolelærere i min perifere vennekrets. De fikk selvfølgelig middag, vinflasker, 500kr hver og ble med på festen etter middagen var ferdig. Barna ble med besteforeldre og gamle tanter hjem når de skulle hjem utpå natta før festen tok av.

Anonymous poster hash: 33310...dc2
Skrevet

Vi har spurt noen naboer. BArna våre leker mye md barna dems, så jeg håper det går bra. Bryllupet er snart. :)

Anonymous poster hash: 0c66a...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...