Gå til innhold

Hadde dere reist på ferie sammen med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ders barn på 7 år alene?

Hadde i utg.pkt tenkt til å reise til varmere strøk med sønnen min alene, men etter vi havnet i uforskyldt bilulykke forrige uke innser jeg hvor avhengig en brått kan være av hjelp fra de nærmeste?

Hadde dere reist alene med barn?

Han er verdens snilleste og roligste barn, så det er jeg ikke bekymret for.

Men, ble brått bekymret for alt som kan gå galt nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først, så kjedelig med bilulykken, håper det går greit med dere.

For å svare på spørsmålet så ja, det hadde jeg gjort, men hadde reist på et typisk feriesenter med skandinaviske representanter fra reiseselskapet :)

Skrevet

Reis til flotte Hellas! Det hadde jeg glatt gjort med barn på 7 år.

Anonymous poster hash: 613f3...457

Skrevet

Ja, selvsagt hadde jeg det. Om ikke de nærmeste er der, er det jo som oftest ansre snille som hjelper hvis noe plutselig skulle skje.

Jeg skal reise alene med min åtteåring, og er ikke det minste bekymret.

Anonymous poster hash: 8d4be...e91
Skrevet

Takk for svar!:)

Sliter fortsatt litt etter ulykken, men går bedre og bedre:)

Hadde ingen bekymringer selv, før dette kom rekende. Men, som dere sier, det finnes vel forhåpentligvis noen andre som evt. kan være behjelpelige.

:o)

Skrevet

Trist å høre om bilulykken, det er aldri greit å komme opp i slik.

Jeg hadde mer enn gjerne reist på ferie med en 7 åring som oppfører seg godt om jeg hadde mulighet.

Hadde gjort som monajenten foreslår å reist til en plass der det er andre skandinaviske og gjerne et familiehotell/senter.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke reist alene som voksen med barna så sant det ikke var eneste mulighet de nærmeste årene. Da hadde jeg ikke gjort det for egen del, men for at barna skulle få oppleve noe. Jeg hadde følt meg alene og ikke hatt det så veldig koselig. 

Skrevet

Etter at jeg opplevde ekstrem nakkekink som satte meg 100% ut av drift, hadde jeg aldri turt å reise noe sted alene med barn. Hadde ikke søsteren min vært med på turen hadde jeg måttet oppsøke barnevernet for hjelp. Ble helt ute av stand til å ta meg av barnet. Klarte ikke legge meg ned i senga selv en gang.

Anonymous poster hash: 86896...a84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...