Oslomama Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 alt fra kokte poteter, hjemmelaget flatbrød, eggrøre, potetsalat, salat, grønnsaker og frukt Noen ganger alt andre ganger kanskje bare flatbrød og eggrøre f.eks
<3 2G <3 Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Kommer an på om det er middag eller på skiva bare. Potetsalat,Brie, nypotet, flatbrød, rømme, italiensksalat, eggerøre.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Dampet asparges, flatbrød og smør, eggerøre, hjemmelaget eple-purresalat, rømme, frukt, bær. O hellige dampkoker hvor jeg gleder meg til jul og jeg kan nyyyyyyyyte spekemat igjen!
mibella Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Det som er nevnt + melon! Ah, nå fikk jeg lyst på spekemat og melon. Jeg liker godt f.eks. honningmelon til, vannmelon blir liksom litt for..."vannete";) Men de fleste typer er veldig gode til!
pip pip Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Til middag bruker vi, nykål, nypoteter, perleromater, ruccola, oliven, rømme, fersk mozzarella. Masse godt:)
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Kokte poteter, eggerøre, piska seterrømme blanda med tyttebærsylte (må prøvast!), godt brød og godt øl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå