Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jenta mi begynner i ny barnehage fra høsten av. Hun har egentlig ikke hatt krav på plass før nå, men vi var heldige og fikk plass da hun ble ett år i februar i en barnehage som ligger rett utenfor hennes skolekrets. Nå har hun altså fått plass i en barnehage som er innenfor skolekretsen og har siste dag i dag i nåværende barnehage. Trist å skulle bytte, men tror hun vil finne seg raskt til rette i den nye barnehagen også Det jeg lurer på er om det er vanlig å kjøpe en presang til personalet nå når hun skal slutte? De er en fantastisk gjeng, så jeg syns uansett det hadde vært hyggelig å gi dem noe. Hva kan jeg gi i så fall? Trenger tips! Anonymous poster hash: 627e3...2b8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg ville gitt blomster e.l.til hver av de ansatte, eller en leke til avdelingen. Har gjort det hver sommer, og det har blitt satt stor pris på. Anonymous poster hash: d1fcc...23b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Et koselig kort med bilde kanskje? Flere barn som har sluttet har gitt gave til avdelingen og de andre ungen synes det er veldig kjekt og snakker om leken "den fikk vi fra Jonas, han er på skolen nå" etc. Forventes ikke, men settes veldig stor pris på! Anonymous poster hash: 8993f...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå